Review: Lotus Label Kabuki

Een hele tijd terug werd mij deze mooi roze kabuki toegezonden. Wegens vakantie bleef deze wat langer liggen dan gepland, maar nu heb ik dan eindelijk mijn mening kunnen vormen over dit product.

Lotus Label is een vrij nieuwe webshop, die mooie make-upkwasten aanbiedt voor een niet zo hoge prijs! Ik mocht de Kabuki P!nk uitproberen. Deze Pink Kabuki kost €8,95 en wordt geleverd met dit leuke etuitje, zodat de kabuki altijd goed beschermd is.



Zoals je ziet kun je de kabuki goed opbergen. Het etuitje is ruim, waardoor je niet bang hoeft te zijn dat de haartjes tussen de rits komen te zitten!

Hoe is deze kwast nu in gebruik? Daar kan ik heel kort over zijn: ontzettend fijn!
Ik heb zelf alleen een kabuki gehad van Catrice. Deze kabuki’s zijn qua grootte vergelijkbaar. Ze zijn even dik en de kwastjes zijn even hoog. Weliswaar zijn de haren van de Kabuki P!nk wat langer en is het handvat wat korter. Een beetje raar om over een ‘handvat’ te spreken, want het is maar een klein stompje haha. Maar jullie begrijpen wat ik bedoel!

De roze kabuki is echter veel zachter. Dit viel me meteen al op. Het voelt zo heerlijk zacht aan op je gezicht, dat ik mij echt moet beheersen om niet te lang rondjes op mijn gezicht te draaien. Ik was bang dat de kabuki door de zachtheid de poeder niet zo goed op zou pakken, maar ik was aangenaam verrast. De foundation kon ik keurig aanbrengen met deze kabuki.  Ik vind zelfs dat de foundation veel egaler oogt wanneer ik het met deze kabuki opbreng. Een ander groot pluspunt vind ik dat deze kabuki geen haren verliest. Dit had ik met mijn Catrice kabuki wel, maar dat is vooral de laatste tijd erger geworden. De ‘leeftijd’ van die kabuki kan hier dus ook een oorzaak van zijn. De Lotus Label kabuki verliest nu in ieder geval nog geen haartjes!

Persoonlijk vind ik de kabuki ook fijn van formaat. Het is niet te klein, dus je kunt redelijk snel werken. Maar hij is ook niet zo groot dat je niet bij alle lastig te bereiken plekjes kunt komen.

Allemaal pluspunten dus: heerlijk zacht, fijn formaat, foundation is goed en mooi aan te brengen en geen haarverlies. Wat wil je nog meer?

Ik hoop dat jullie wat aan mijn review hebben. Als je nog vragen hebt kun je deze altijd stellen!

4 Responses to Review: Lotus Label Kabuki

  1. Marjolein zegt:

    Pff ik heb al zoveel kabukikwasten geprobeerd, maar ik heb nog nooit dé perfecte kabukikwast gevonden. Misschien moet ik deze maar eens gaan bestellen.🙂

  2. Amanda zegt:

    Hij ziet er wel erg cute uit met dat roze ^^

  3. Madelon zegt:

    Ik vind vooral het kleurtje wel erg leuk hihi

  4. Kayla zegt:

    Ziet er erg mooi uit!

Geef een reactie

