Chanel Paradoxal: perfecte dupe!

Chanel brengt altijd mooie nagellak uit. Echte trendkleurtjes, maar ik vind ze nooit bijzonder genoeg om er zoveel geld voor neer te leggen. Toen “Paradoxal” uit kwam, begon ik toch te twijfelen. Is deze het geld wel waard? Het was een prachtige lak. Uiteindelijk won mijn Hollandse gierigheid het. Nee, zoveel geld ga ik niet geven voor een nagellakje.

Nu kwam ik een perfecte dupe voor Chanel “Paradoxal” tegen, namelijk Barry M “Dusky Mauve”. Voor maar 4 euro kun je dit lakje bij een Nederlandse webshop (http://www.alicejohavesentials.nl) bestellen. Het lakje lakt ook nog eens heerlijk en is prachtig! Kan het nog beter?

Op deze foto zie je dat het een goede dupe is. De kleuren zijn niet geheel waarheidsgetrouw, maar het gaat er maar om dat je kunt zien dat ze gelijk zijn:

Credits to: Rijah

Nieuwsgierig naar swatches? Vanmiddag komen ze samen met mijn review van deze mooie lak online!

Vinden jullie de Chanel lakken wel je geld waard? Of zijn jullie ook op zoek naar mooie dupes? Laat het hier weten!

6 Responses to Chanel Paradoxal: perfecte dupe!

  1. Natascha zegt:

    Bij Lacquerized was er ook al een vergelijking en het Barry M lakje is echt een hele goede dupe.

    Ik ben erg benieuwd naar je review van het Barry M lakje!

  2. Mien zegt:

    Ik baal echt ontzettend dat ik Paradoxal heb gekocht, vond het een hele hoop geld, maar de kleur zo bijzonder dat het ’t wel waard was. En nu dus een dupe voor nog geen kwart van de prijs.. Miskoop!

  3. Roxanne zegt:

    Die lijken wel enorm veel op elkaar zeg! Wow!

  4. Pingback: Review & NOTD Barry M “Dusky Mauve” « Annigje's Blog

  5. wanncha zegt:

    Ow wow, die lijken echt veel op elkaar. Is een heel mooi lakje!

  6. - zegt:

    Zohee, die lijken echt sprekend op elkaar. Jammer dat ik de Chanel Paradoxal al n tijdje in huis heb, anders was ik zeker voor Barry M gegaan..

Geef een reactie

