Review: Inecto Leg & Body Scrub

Aangezien ik gek ben op kokos en kokos ook nog eens een verzorgende werking heeft, wilde ik graag producten van Inecto uitproberen. Dit is er een van: exfoliating leg & body scrub, smoothes & softens skin.

De verpakking zegt:

Bevat 100% pure kokosolie. Deze scrub maakt de huid zacht en soepel.
Gebruiksaanwijzing: Op vochtige huid aanbrengen en inmasseren. Vermijd gevoelige plekken. Goed afspoelen met warm water. Niet op het gezicht aanwenden. Vermijd contact met ogen. Bij contact met ogen direct goed uitspoelen.

De scrub is vrij grof. Ik gebruik hem daarom alleen op mijn benen. Hier merk ik wel duidelijk effect. Mijn huid is na het verwijderen van de scrub lekker glad en glanst enorm! Het werkt voor mij dus wel goed. Ik kan me voorstellen dat deze scrub veel te grof is wanneer je een gevoelige huid hebt.

De geur zul je wel kennen wanneer je bekend bent met de producten van Inecto. Het is een kokosgeur, maar dan behoorlijk natuurlijk. Het is niet zo’n typische cosmetische kokosgeur vind ik.

De ingrediënten:

AQUA, GLYCERYL STEARATE SE, GLYCERIN, COCAMIDE DEA, KAOLIN, CETYL ALCOHOL, PRUNUS PERSICA (PEACH) SEED POWDER, SODIUM LAURETH SULFATE, SODIUM LAURETH-8 SULFATE, MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, STEARIC ACID, COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL, PARFUM (FRAGRANCE), MAGNESIUM LAURETH SULFATE, MAGNESIUM LAURETH-8 SULFATE, SODIUM OLETH SULFATE, IMIDAZOLIDINYL UREA, MAGNESIUM OLETH SULFATE, METHYLPARABEN, DISODIUM EDTA, PROPYLPARABEN, MAGNESIUM CHLORIDE, MAGNESIUM NITRATE, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, METHYLISOTHIAZOLINONE

De verpakking bevat 150 ml en kost €4,95.

Ik vind het een fijne grove scrub voor je benen. Voor de rest van je lichaam vind ik hem wat grof. Bovendien lijkt me deze scrub niet geschikt voor de gevoelige huid. 

3 Responses to Review: Inecto Leg & Body Scrub

  1. Amber zegt:

    Hmmm mijn benen zijn erg gevoelig, helaas.😦

  2. Gossiptimes zegt:

    hmm lijkt me opzich niet zo heel fijn, liever een fijnere scrub.

  3. Vanilla Ays zegt:

    ik vond hem juist te mild:)

Geef een reactie

