Recept: Tacochips Uit De Oven (snack)

Tacochips uit de oven zijn een heerlijke snack voor ’s avonds voor de tv. De ingrediënten heb je bijna altijd wel in huis. En het is ook nog eens heel gemakkelijk om te maken!

Ingrediënten:

  • een zak tacochips
  • 1 tomaat, in kleine blokjes
  • 1 ui, in kleine stukjes
  • 100 gram geraspte kaas

Bereiding:

  1. Verwarm de oven voor op de grillstand.
  2. Leg de tacochips in de ovenschaal.
  3. Snijd de tomaat en de ui in kleine stukjes. Verdeel ze over de tacochips.
  4. Strooi de geraspte kaas over het geheel.
  5. Plaats de ovenschaal onder de grill tot de kaas gesmolten is.

Eet smakelijk!!

De recepten die ik online plaats, zijn en blijven mijn eigendom. Het is dan ook niet toegestaan om deze elders te publiceren, zonder overleg!

9 Responses to Recept: Tacochips Uit De Oven (snack)

  1. Natascha zegt:

    Ow dit ziet er heel lekker uit!

  2. ioon zegt:

    Ik zocht al heel lang naar een goed recept hiervoor! Danku😀

  3. Svenja zegt:

    Ziet er lekker uit zeg, ga ik onthouden😀

  4. Samantha zegt:

    oehehhhh dat ziet er echt heerlijk uit! en laat ik nou net alle ingredienten in huis hebben …..

  5. Deb zegt:

    Dit ziet er super lekker uit! Hmmmm. En lekker makkelijk te maken ook, daar houden we van😉

  6. Paulien zegt:

    hmm ziet er lekker uit!

  7. wanncha zegt:

    Dat ziet er lekker uit. Ik vier binnenkort mijn verjaardag, misschien ga ik het wel uitproberen🙂

Geef een reactie

