Review: Aldi Wattenschijfjes

Ik heb verschillende wattenschijfjes uitgeprobeerd, maar ik heb mijn favoriet gevonden! Ik gebruik nu al jaren de wattenschijfjes van Aldi.

Er zitten 80 wattenschijfjes in een verpakking en deze kost €0,45. Dat is toch geen geld?!

Deze wattenschijfjes hebben twee verschillende zijden. Een groot pluspunt is dat de wattenschijfjes langs de rand gestikt zijn. Er komt dus geen dot watten uit, wanneer je met het schijfje over je gezicht wrijft. Ze nemen goed je make-up op en gaan niet stuk. Ideaal!

Ik kan iedereen deze wattenschijfjes aanraden. Ze zijn super fijn, hartstikke goedkoop en gemakkelijk verkrijgbaar. Er zit tenslotte altijd wel een Aldi in de buurt.

9 Responses to Review: Aldi Wattenschijfjes

  1. Selina zegt:

    Ik gebruik ze ook erg vaak en ze bevallen prima al gebruik ik liever de wattenschijfjes van Kruidvat.

  2. Madelon zegt:

    Ik vond ze ook echt superfijn!!!En ze zijn zooo goedkoop! Alleen heb ik nu de wattenschijfjes van de AH ontdekt en die vind ik nog fijner hihi.

  3. Meyke zegt:

    Ik vind dit ook echt de fijnste!🙂

  4. Amber zegt:

    Ziet er goed uit! Ik kies ook altijd het liefst van die watjes die dicht zijn aan de kanten..😛

  5. Roxanne zegt:

    Deze heb ik ook ontzettend vaak!🙂 Hele fijne watjes voor een geweldige prijs😀

  6. Samantha zegt:

    Die zien er goed uit. De volgende keer maar eens een rol meenemen.

  7. Iris zegt:

    Ik ga ze wel eens proberen,ze lijken me fijn, en jou geloof ik altijd😉 ik ga er morgen even naar de Aldi, waar liggen die watjes? Bij welke andere artikelen? Graag snel antwoorden..

    • Annigje zegt:

      Haha nou dank je wel!😉 Ze liggen bij de verzorgingsproducten, dus bij de reinigingsdoekjes en make-upverwijderspulletjes, wattenstaafjes, etc. De Aldi heeft daar altijd een aparte hoek voor. Je ziet het vanzelf denk ik!

Geef een reactie

