Op vakantie: make-up

Wanneer je op vakantie gaat, wil je graag wat make-up meenemen. Maar het moet natuurlijk wel binnen de perken blijven. Je sleept anders veel te veel mee, wat je toch niet gaat gebruiken en het commentaar van je medereizigers… daar zit je natuurlijk ook niet op te wachten.

De ideale oplossing kwam van Ingrid. Naar aanleiding van haar tip ben ik snel naar de Action gefietst, waar ik ook een Soho make-up bag wist te bemachtigen.

Het is een ideaal tasje. Je kunt het helemaal uitrollen, waarbij je allemaal losse etuitjes krijgt. Ieder deel kan worden afgesloten met een rits. Je kunt behoorlijk wat producten kwijt.

Wanneer je het geheel oprolt, merk je dat je hem behoorlijk kunt vullen. De klitteband is lang, dus de rol past vaak nog wel dicht. En wanneer het niet meer dicht kan, zul je er toch wat uit moeten halen. Dit is voor mij de grens. Als het er niet in past, dan mag het niet mee op vakantie. Zo houd ik de hoeveelheid die ik meeneem mooi beperkt. Ik weet dat ik het toch niet allemaal ga gebruiken als ik veel meeneem.

Mijn spulletjes zijn onbeschadigd aangekomen op de plaats van bestemming en ook de terugreis hebben ze keurig overleefd. Het is fijn dat ze in aparte etuitjes zitten. Zo zit het allemaal strak en goed beschermd.

Dit mooie tasje kost maar €2,19! Het is dus echt een aanrader! Wanneer je deze tasjes nog tegenkomt bij de Action, zou ik er zeker eentje aanschaffen.

5 Responses to Op vakantie: make-up

  1. Ioon zegt:

    Dat is handig!

  2. Madelon zegt:

    Handig😀 voor mij alleen al te klein zie ik haha.

  3. xibalbablog zegt:

    Oh dat is handig zeg, ga ik onthouden!

  4. nono zegt:

    Superhandig, zo is er ook meer overzicht.

  5. wanncha zegt:

    Ow dat is handig.🙂

Geef een reactie

