Tag: Mijn 4 Mooie Mannen

Op Esthete zag ik een leuke tag voorbij komen, namelijk de ‘mijn 4 mooie mannen’ tag. Ik heb deze tag nog niet ontvangen, maar ik vond het toch wel leuk om mee te doen. Ik ben niet zo’n fanatieke filmkijkster, dus ik ken ook geen onbekende acteurs. Vandaar dat jullie allemaal mijn selectie wel zullen kennen. Een vrouw van 20 jaar ouder dan ik ben, zou hetzelfde lijstje op kunnen noemen vrees ik. Het zijn namelijk niet de jongsten haha! Maar goed.. ik houd nu eenmaal niet van die gladde jonkies.😉

Nou, hier komt mijn lijstje dan:

John Stamos

Thomas Mark Harmon

 

En toen hij nog jong was:

Tom Cruise

George Clooney

Dit is een minder gebruikelijke tag, maar wel erg leuk. Het is natuurlijk heel persoonlijk wat voor lijstje je samenstelt en ik vind het erg leuk om de lijstjes van medebloggers te bekijken. Het zegt toch wel wat over iedereen!

Ik geef deze tag door aan Mien, Mandy en alle dames van Bloggin’ Beauties, omdat ik wel benieuwd ben naar jullie selectie!

12 Responses to Tag: Mijn 4 Mooie Mannen

  1. Ioon zegt:

    Haha Gibbs😀 Hij heeft een papa uitstraling vind ik, maar dat ligt misschien aan mijn vader.😉

    Een vriendin van me had vroeger van die grote sta platen van Tom Cruise (van de bios) in haar kamer. Als ik dan bleef logeren en wakker werd ’s nachts schrok ik me kapot omdat ik dacht dat er iemand stond. Dus ik ben geen groot Tom Cruise fan.😀

    George Clooney kan ik wel waarderen😉 Ligt goed op de ogen😀

    • Annigje zegt:

      Haha nee dan zou ik ook geen Tom Cruise fan meer zijn!

      Ik vind het wel jammer dat hij zo duidelijk ‘Gibbs’ is op iedere foto. Sommige acteurs zien er in het dagelijks leven toch wel anders uit… Enne papa-uitstraling? Dan ben ik wel benieuwd naar je vader haha!

  2. Wendy zegt:

    LOL!! Daar ga ik eens goed over na denken😀 Als we hem allemaal invullen krijgen jullie een leuke post met hopelijk twaalf verschillende lekkere mannen😉

  3. Suzy zegt:

    Mark Harmon❤ Wat een geweldige vent is dat toch!

    Ik bespeur toch ook bij jou een bepaald type😉 De DILF hahaha. Leuke tag ^^

    • Annigje zegt:

      DILF, a slang term for an attractive, older man…. Dat klopt😉 De letterlijke betekenis van de letters klinkt alleen zo ernstig, haha!😛

  4. Melissa zegt:

    Channing Tatum mag zeker niet ontbreken. He’s my number ONE😀

  5. Gossiptimes zegt:

    leuke tag, ik vind ze iets te oud😛

  6. steffi zegt:

    ja george clooney kan niet ontbreken😀

  7. Mien zegt:

    Mjam, fijn lijstje hoor!!

    Bedankt voor de tag, ik ga eens goed nadenken wie de eer krijgen om in mijn lijstje te komen, haha!

  8. Paulien zegt:

    Eujs ik wist helemaal niet dat die Thomas vroeger zo’n hottie was!

  9. Eline zegt:

    nummer 2❤ knappe vent!

Geef een reactie

