Getagged: 25 questions

Mien heeft me getagged! Hartstikke leuk! Dit keer bestaat de tag uit 25 vragen. Ik vind het wel leuk om deze te beantwoorden. Hopelijk vinden jullie het dan ook leuk om te lezen hihi.

1. Do you have any pets?
Ja, ik heb een lief hondje, een Jack Russell Terriër. Ze heet Laika en is nu bijna 9 jaar oud.

Daarnaast hebben we nog 2 vogeltjes, gouldamadines. En dan hebben we nog een vissenkom met guppies.  Ik heb ook nog ooit een hamster gehad en later een cavia. We hebben ook nog allerlei andere vogels gehad, waaronder zebravinkjes en rijstvogels.

2. Name 3 things that are physically close to you.
Mijn laptop natuurlijk, mijn spa blauw flesje en een paar O.P.I’s.

3. What’s the weather like right now?
Het is nu wel lekker zonnig. Heerlijk zo’n zonnetje in de avond!

4. Do you drive? If so have you crashed?
Ik heb mijn rijbewijs gehaald toen ik 18 was. Gelukkig heb ik nog geen ongeluk gehad. Dat lijkt me echt doodeng en ik hoop het ook nooit mee te maken.

5. What time did you wake up this morning?
Om 7.15 uur ging mijn wekker, want ik moest gaan werken. Ik ben op het moment weer bezig met mijn vakantiebaantje!

6. When was the last time you showered?
Dat was gisteravond.

7. What was the last movie you saw?
Alvin and the Chipmunks. Ik had er heel wat van verwacht. Ik ben gek op animatiefilms. Haha ik beken! Maar dat was het dus niet helemaal. Alleen de chipmunks waren animaties, de andere personen waren ‘gewoon’ mensen. Ik was niet echt weg van de film, want het was wat flauw naar mijn mening…

8. What does your last text message say?
Daarin werd gevraagd of ik vanavond mee ging stappen, maar dat zit er helaas niet in. Dus beantwoord ik nu deze vraagjes.

9. What’s your ringtone?
Beautiful van Akon. 

10. Have you ever been to a different country?
Ja hoor. We gaan ieder jaar op vakantie. Vaak gaan we naar Griekenland, maar ik ben ook naar Turkije geweest, Gran Canaria, Tenerife, Malta, Cyprus, Portugal, Spanje en Mallorca en Menorca, Frankrijk en Italië en natuurlijk ook gewoon in België en Duitsland.

11. Do you like sushi?
Nee, dat vind ik echt helemaal niks. Ik had ook nooit verwacht dat zoveel Nederlandse mensen er helemaal gek op zouden zijn. 

12. Where do you buy your groceries?
Meestal bij C1000 of de Lidl. 

13. Have you ever taken medication to help you fall asleep faster?
Nee. Ik neem niet zo snel medicatie. Ik ben wel een slechte slaper, maar geen pilletjes voor mij.

14. How many siblings do you have?
Nul.. Ik ben helemaal alleen! Ik heb wel een neef die 5,5 jaar ouder is, waar ik een broer/zus relatie mee heb. Maar dan zonder het geruzie, want we wonen niet in hetzelfde huis. Dat scheelt!

15. Do you have a desktop computer or a laptop?
Beide, maar ik gebruik bijna alleen mijn laptop. Hier staat nu eenmaal alles op wat ik nodig heb voor mijn blog..

16. How old will you be turning on your next birthday?
21! Maar dat is pas in april…

17. Do you wear contacts or glasses?
Nee, ik draag het allebei niet. 

18. Do you color your hair?
Nee, dat heb ik nog nooit gedaan. Ik heb geen zin in uitgroei en een spoeling geeft vaak niet het gewenste effect. Ik zou wel erg graag eens bruin haar willen hebben.

19. Tell me something you are planning to do today.
Mijn dag zit er alweer bijna op! Maar ik wil nog even wat drinken en een cupcake nuttigen. Eigenlijk wil ik ook mijn nagels lakken, maar ik twijfel of ik dat ga doen. Ik moet vrijdag weer werken en dan vliegen de chips je om de oren… Dan draag ik liever geen nagellak, want dat ziet er zo onverzorgd uit. En ik vind het ook weer zonde om het na 1 dagje weer te verwijderen. Dilemma😉

20. When was the last time you cried?
Ehh, dat weet ik zo niet. *denkt diep na* Nee, ik weet het echt niet meer.

21. What is your perfect pizza topping?
Ik ben gek op een pizza met tonijn en rode ui. Pizza met mozzarella, cherrytomaatjes en pesto vind ik ook erg lekker. En de Quatro Stagioni blijft een favoriet van me! Pizza Donner bij de shoarmatent is ook lekker!

22. Which do you prefer hamburgers or cheeseburgers?
Hamburgers! Ik bak ze wel liever zelf dan dat ik naar de friettent ga eigenlijk. Lekker een vers broodje met een hamburger, gebakken uienringen en wat ketchup!

23. Have you ever had an all-nighter?
Lang geleden met de slaapfeestjes bij vriendinnen.. dan werd er echt nauwelijks/niet geslapen. En tijdens mijn introductie voor de nieuwe studie kwam het ook vaak aardig dicht in de buurt. Aangezien deze intro 10 dagen duurde, kunnen jullie wel raden hoe we er de laatste dagen bij zaten!

24. What is your eye color?
Bruin, maar er komt steeds meer groen tevoorschijn. Zeker wanneer ze vochtig zijn als ik moe ben of huilogen heb. Dan heb ik echt groene ogen met een klein beetje bruin. Heel raar dat het kan!

25. Can you taste the difference between Pepsi and Coke?
Nou nee, vast niet. Ik lust namelijk geen cola! Eigenlijk drink ik alleen Spa Blauw, op mijn werk ranja haha en als ik eens frisdrank neem, dan is het Ice Tea met een citroenschijfje en veel ijsklontjes, want anders vind ik hem minder lekker. Zeurpiet! Koffie drink ik ook regelmatig. Thee en warme chocolademelk drink ik graag ’s avonds..
Wat een verhaal zeg, terwijl de vraag gewoon over cola gaat!

Ik geef deze tag door aan Mandy, Paulien, Nikkie, Lydia. Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden om deze vragen te beantwoorden!

4 Responses to Getagged: 25 questions

  1. Amber zegt:

    Leuke antwoorden! Vooral die laatste, haha heerlijk uitgebreid, ik heb ook nogal eens de neiging een heel verhaal te typen bij zo’n simpele vraag. ^^

  2. Mien zegt:

    Super leuk om te lezen! Ik ben ook een Ice Tea-met-ijsklontjes-en-een-schijfje-citroen-fan, dus drink dat ook alleen in restaurant en nooit thuis, smaakt toch heel anders, haha!

    Ik had trouwens nog niet gezien dat Nikkie een blog begonnen was, tof!

  3. Gossiptimes zegt:

    leuke tag (a)

  4. Madelon zegt:

    Leuk lijstje😀

Geef een reactie

