O.P.I Burlesque (Holiday 2010) – inclusief bottle pics

OPI komt dit najaar naast de Swiss collectie ook met de Burlesque collectie voor de feestdagen. OPI wil dit nog niet bevestigen, maar er zijn al bottle pics op internet gesignaleerd.

Het gaat om de volgende 12 kleuren:

  • Let Me Entertain You
  • Ali’s Big Break
  • Tease-y Does It

  • Rising Star
  • Take the Stage
  • The Show Must Go On!

  • Bring On the Bling
  • Glow Up Already!
  • Extra-va-vaganza!

  • Simmer & Shimmer
  • Show It & Glow It!
  • Sparkle-icious

Dit geeft natuurlijk wel een indruk van de lakjes, maar we zien liever echte foto’s. Daarop zie je veel beter hoe een nagellak er daadwerkelijk uit zal gaan zien. Deze foto’s heb ik gevonden. Kijk snel mee!

  • Rising Star: Lustrous glimmering gold
  • Ali’s Big Break: Glowing Red Shimmer
  • The Show Must Go On: Deep Pink Shimmer
  • Teasey Does It!: Burgundy Shimmer

  • Extra-Va-Vaganza: Orange Glitter
  • Glow Up Already!: Green Glitter
  • Simmer and Shimmer: Blue Glitter
  • Bring on the Bling: Golden Glitter

  • Sparkle-iscious: Multi Coloured Glitter
  • Show it and Glow It: Purple/Fuchsia Glitter
  • Let Me Entertain You!: Fuchsia Glimmer
  • Take The Stage: Warm Orange Shimmer

Credits to: Beautyaddict & Lipglossiping

Ik ben erg benieuwd naar de swatches! De glitterliefhebbers kunnen hun hartje ophalen bij deze collectie. Zelf ben ik hier niet zo’n fan van, maar ik vind het wel erg leuk dat er zo’n mooie shimmers uitkomen. Na al die prachtige crèmelakjes van de vorige collecties, ben ik nu wel weer toe aan wat shimmer…

Voorlopig staan op mijn wishlist:

  • The Show Must Go On
  • Teasey Does It!
  • Take The Stage

Welke lakjes staan op jouw wishlist? Laat het hier weten!

9 Responses to O.P.I Burlesque (Holiday 2010) – inclusief bottle pics

  1. Amber zegt:

    Ik vind ze allemaal wel mooi!😛

  2. Cindy zegt:

    Lijkt me prachtig, en ben zelf ook erg benieuwd naar swatches.

  3. Loeder zegt:

    Ben ook erg benieuwd! Vooral Shimmer & Shimmer lijkt me erg mooi!

  4. Eva! zegt:

    er zitten echt hele mooie kleuren tussen!

  5. Miss--Moana zegt:

    Ik wil ze echt allemaal! Vind het zo een onwijs mooie collectie! Weer eens wat anders dat bijna al het rode wat OPI uitbrengt.

  6. Elisa zegt:

    Sparkle-icious is mooi!

  7. carmen zegt:

    Wat een leuk hondje heb jij !

  8. Pingback: Swatches OPI Burlesque « Annigje's Blog

  9. Annabel zegt:

    Oooooh, the snow must go on! zooooo mooi, ik moet echt stoppen met swatchen te kijken want ik wil alleen maar meer hebben haha!

Geef een reactie

