Contest Look: Cocktails

Mien heeft een erg leuk project op haar blog. Elke maand plaatst ze een nieuwe wedstrijd online met een thema wat je ter inspiratie dient te gebruiken. Iedereen kan foto’s insturen en de winnaar mag samples van haar MAC pigments uitzoeken. Super leuk! Ik ben dol op contests, omdat je zo lekker bezig kunt zijn met je make-up. Wanneer je aan een thema moet voldoen, maak je er altijd wat speciaals van.

De derde wedstrijd werd in juli gehouden, met als thema ‘cocktails‘.

Hier zie je wat foto’s van mijn inzending. De volledige inzending kun je hier als slideshow bekijken. Klik wel even op ‘Full Screen’, want dan worden de foto’s wat scherper.

Mijn inspiratie was een Tequila Sunrise, omdat ik vind dat deze cocktail het typische beeld is van een zomers drankje.
De warme gele, oranje en rode kleur van deze cocktail zijn lekker zomers. Deze kleuren heb ik dan ook in mijn oogschaduw verwerkt. Om het af te maken met een mintgroen lijntje onder mijn oog, zoals de decoraties in de cocktail.
Op mijn lippen heb ik de rode kleur gecombineerd met gouden glans, het typische sunset gevoel wat natuurlijk geweldig past bij een mooie zomeravond waarop je de cocktail drinkt.

Dit heb ik gebruikt:

Face

  • EDM Concealer “Mint”
  • 6 Concealer Palette “donkerbruin”
  • Catrice Coverstick “010 Warm Beige”
  • Catrice Mineral Compact Powder “130 Warm Beige”
  • Wet ‘n Wild Blush “Naive”
  • Catrice Mineral Soft Powder Rouge “140 Terra Brown”

Eyes

  • MAC Paint Pot “Painterly”
  • NYX Jumbo Eye Pencil “Milk”
  • Sleek divIne “Sunset”:
  • 88 Palette:
  • Coastal Scents Gel Liner “Truffle”
  • Essence Longlasting Eye Pencil “07 Easy Going”
  • Maybelline Volum’Express Lift-Up

Lips

  • NYX Round Lipstick “626 Vitamin”
  • Sleek divIne “Sunset”:

Wat vinden jullie van de look? Ik ben benieuwd!

Doen jullie ook mee met de nieuwe contest van augustus? Kijk hier voor het thema!

4 Responses to Contest Look: Cocktails

  1. Marikee zegt:

    Mooi! Leuke actie ook!🙂

  2. Wendy zegt:

    Wauw, heel mooi!

  3. Anna Maria zegt:

    Hey meis,

    Ik ben Illamasqua van LB forum en ik zag dat je een berichtje had achter gelaten op mn blog. Dat lakje op mn pink is in het echt wat paarser dan op de foto. Hier lijkt hij bijna zwart. Ze knallen er inderdaad allemaal uit =P maar ze zijn allemaal, ook de paarse, makkelijk te lakken.

    xxx

  4. poppysmick zegt:

    Wauw, mooie look!

Geef een reactie

