Kruidvat Haul 1+1

Deze week heeft Kruidvat een heel leuke actie. In Nederland geldt de 1+1 gratis actie voor nagellak, maar ook op nagellak remover en dergelijke. In België geldt een actie waarbij je het 2e nagelproduct voor de halve prijs krijgt.

Ik ben gek op zulke goede acties, dus ik heb vast ingeslagen. Er kwamen 8 Catrice lakjes in mijn mandje terecht.

Van links naar rechts:

  • 030 Meet Me At Coral Island
  • 200 From Dusk To Dawn
  • 220 Lost In Mud
  • 160 Sweets For My Sweets
  • 180 Hot Or Not?
  • 040 Princess For A Day
  • 210 Just Married
  • 190 Wrapped Around My Finger

Close-ups:

Normaal zijn deze lakjes al niet duur met hun €2,49, maar nu kosten ze maar €1,25 per stuk. Als dat geen koopje is!

Hebben jullie ook lekker ingeslagen? Wat heb je gekocht? Deel het met ons!

10 Responses to Kruidvat Haul 1+1

  1. Pauline zegt:

    Hele mooie kleuren!! Ik moet me van mezelf even inhouden deze keer, dus ik sla deze actie even over😉

  2. Selina zegt:

    Geweldige lakjes! Ik heb Hot or Not gekocht en een nail hardner van Catrice. Ben erg benieuwd!

  3. Deb zegt:

    Da’s zeker een hele goeie deal. Toevallig vorige week nog 2 Catrice Lakjes (Sold out Forever en From dusk til dawn) ingeslagen maar er kunnen er nog wel een paar bij😉

  4. Suusie zegt:

    Ik wil ook lakjes van de 1+1!!! Je hebt hele mooie kleurtjes uitgekozen!! Want them!

  5. Marjolein zegt:

    Leuuuk zeg!🙂 Ik ga ook zeker nog een paar lakjes inslaan.

  6. Ann zegt:

    Flauw dat België geen 1+1 gratis doet😦

    Leuke uitbreiding van je nagellak stash!

  7. Freya zegt:

    1+1 gratis is hetzelfde als 50% korting aangezien 1+1 gratis gewoon gerekend word als 50% korting bij de kassa.
    Daarom heeft de Kruidvat in NL en Belgie eigenlijk precies dezelfde actie!!!

    Ik heb wel wat lakjes van Essence aangeschaft deze week, en die waren maar 80 cent, maar nu ook nog eens met 50% korting dus!
    Ga vanmiddag nog maar even een andere Kruidvat plunderen😉.

    • Annigje zegt:

      Dat is echt een koopje!

      De korting in België is net wat anders. Daar krijg je 50% korting op het 2e lakje en in Nederland krijg je 50% korting op beide lakjes.

  8. Dhini zegt:

    wauw..leuke kleuren
    ik wil ook halen maar met kleine durf ik niet met de bus naar centrum😦 Kruidvat dichtbij in de buurt niet alles hebben😦
    Ik hoop dat zaterdag met myn man kan gaan..anders alleen maar my vinger kan bijten😀

  9. Marikee zegt:

    Ik was al in het bezit van een heleboel Catrice lakjes, maar met deze actie wil ik mijn collectie compleet maken! Mis er nu nog 4!😉

Geef een reactie

