Formspring

Wanneer je op Twitter actief bent, ben je Formspring vast wel eens tegengekomen. Formspring is een site waar je een account aan kunt maken. Anderen kunnen jou dan vragen stellen, die jij kunt beantwoorden.

Het is best vervelend als je Formspring steeds in Twitter ziet verschijnen, dus ik heb mijn Formspring dan ook niet aan Twitter gekoppeld. Om jullie toch te laten weten dat ik een account heb en dat je me dus altijd een vraag kunt stellen via Formspring, plaats ik dit blogje online.

Wil je wat vragen? Klik dan snel hier!

2 Responses to Formspring

  1. Mien zegt:

    Leuk! Ik heb ook Formsping toegevoegd aan m’n blog, lijkt me een makkelijke manier voor lezers om snel een vraag te kunnen stellen, verder nog geen idee hoe het voor mij zal werken aangezien niemand nog een vraag heeft gesteld😉

  2. Eline zegt:

    leuk, heb ik ook😀

Geef een reactie

