Ik ben weer thuis!

Eventjes snel een kort berichtje van mij! Ik wilde even vertellen dat ik weer heelhuids thuis ben gekomen van een heerlijke vakantie in Corfu, waar ik jullie kort wat over vertelde.

Thuis trof ik een enorme rommel op mijn kamer aan. Er is niks gebeurd hoor, ik had het gewoon zo achter gelaten. Shame on me! Dus ik weet al wat ik de komende dagen te doen heb haha!

Ook merkte ik dat ik een tijdje ben weggeweest aan de hoeveelheid mails in mijn mailbox, de ongelezen comments op mijn blog en zelfs hotmail is veranderd in deze dagen.

Ik ga weer eventjes wennen aan ons koude kikkerlandje en zal gaan werken aan een artikeltje over mijn vakantie met wat foto’s.

Eventjes alles weer op orde krijgen hier en dan kan ik weer met nieuwe energie aan de slag met deze blog!

Bedankt voor het blijven bezoeken van mijn blog! Erg leuk om te zien dat deze nog steeds actief was, terwijl ik weg was. Nogmaals bedankt!

7 Responses to Ik ben weer thuis!

  1. Mien zegt:

    Welkom terug! Goed om te horen dat je een fijne vakantie hebt gehad =)

    Hihi, ik baal ook altijd dat niemand even m’n huis schoonmaakt en opruimt tijdens de vakantie, ‘tis zo heerlijk thuiskomen in een schoon huis!

  2. Nathalie zegt:

    Mijn kamer is ook altijd een grote rotzooi als ik terugkom van vakantie🙂 En stom he, die nieuwe hotmail!

  3. Pauline zegt:

    Welkom thuis!😀

  4. Madelon zegt:

    Welkom terug😀 Ik ben erg benieuwd naar vakantiefoto’s😀

  5. wanncha zegt:

    Welkom terug. Fijn dat je het naar je zin hebt gehad, en ben ook benieuwd naar je vakantiefoto’s!

  6. Eline zegt:

    welkom terug!

Geef een reactie

