Swatches: Eye Liners

Er zijn allerlei soorten eye liner: vloeibare, gel liner, potloodjes, etc. Swatches van de gel liners van Coastal Scents vind je hier, en ik heb hier ook een review over geschreven. Dit keer heb ik swatches gemaakt van mijn eye pencils. Dan bedoel ik niet de potloodjes, maar de sticks die meer creamy zijn.

Dit zijn de producten waar ik het over heb:

De swatches in dezelfde volgorde:

Detail foto’s met overlap, zodat je de kleuren kunt vergelijken:

Pencil 1 t/m 5

  1. Essence Longlasting Eye Pencil “07 Easy Going”
  2. Catrice Stay On! Eye Liner Pencil “050 Mystic Green”
  3. Essence Longlasting Eye Pencil “06 Seventh Heaven”
  4. Catrice Stay On! Eye Liner Pencil “060 Midnight Blue”
  5. Essence Longlasting Eye Pencil “08 Touch Of Glam”

Pencil 2 t/m 6

  1. x
  2. Catrice Stay On! Eye Liner Pencil “050 Mystic Green”
  3. Essence Longlasting Eye Pencil “06 Seventh Heaven”
  4. Catrice Stay On! Eye Liner Pencil “060 Midnight Blue”
  5. Essence Longlasting Eye Pencil “08 Touch Of Glam”
  6. Essence Longlasting Eye Pencil “01 Black Fever”

Pencil 4 t/m 8

  1. x
  2. x
  3. x
  4. Catrice Stay On! Eye Liner Pencil “060 Midnight Blue”
  5. Essence Longlasting Eye Pencil “08 Touch Of Glam”
  6. Essence Longlasting Eye Pencil “01 Black Fever”
  7. Catrice Purple Passion Eye Liner Pencil “C01 Metallic Black”
  8. Catrice Purple Passion Eye Liner Pencil “C02 Deep Purple”

Pencil 6 t/m 10

  1. x
  2. x
  3. x
  4. x
  5. x
  6. Essence Longlasting Eye Pencil “01 Black Fever”
  7. Catrice Purple Passion Eye Liner Pencil “C01 Metallic Black”
  8. Catrice Purple Passion Eye Liner Pencil “C02 Deep Purple”
  9. Malu Wilz Kajal Designer, Crayon Contour Yeux “27”
  10. Miss Helen Perfect Eyeliner, Twist Up Pencil

Zoals je kunt zien zijn ze allemaal erg goed gepigmenteerd. Ik vind de kleuren prachtig en gebruik ze dan ook vaak!

Nog even een overzichtsfoto met de namen:

En wat vinden jullie er van? Zien jullie er mooie kleurtjes tussen zitten, die je wel zou willen hebben? Ik ben benieuwd!

 

5 Responses to Swatches: Eye Liners

  1. Amber zegt:

    Wow ze zijn erg mooi! Midnight Blue en Deep Purple vind ik erg mooi!

  2. Marjolein zegt:

    Mooi! DIe van Essence zien er tof uit .<3

  3. Selina zegt:

    Mooie kleurtjes heb je! Ik vind vooral de eyeliner pencils van Catrice erg fijn.

  4. Suzy zegt:

    Mooi! Touch Of Glam vind ik prachtig!🙂

  5. Deb zegt:

    Touch of Glam & deep purple vind ik erg mooi! Daar ga ik zeker voor kijken.

Geef een reactie

