Haul: dagje naar Duitsland

Ik ga zo af en toe een dagje naar Kleve, in Duitsland. Het is er erg gezellig winkelen en er zit de welbekende drogist DM. Hier verkopen ze producten die je ook in Nederland kunt kopen, maar dan veel voordeliger. Ook hebben ze een huismerk, waarvan veel goede producten in de winkel liggen. Ik heb dan ook flink ingeslagen bij de DM. Kijk maar mee! 

Zonnebrand en after sun

Aftersun shampoo en conditioner

Bodylotion en douchegel

Verzorging voor de voeten

Gezichtsserum en mascara

Sponsjes (voor nail-art) en nagellak remover in een handig flesje.

Detail van het flesje: pompje

P2 nagellak: Elegant, Fever, Dangerous 

Daarnaast kocht ik nog een leuk tasje van s. Oliver en nieuwe Adidas schoenen.

Ik ben benieuwd wat jullie van de aankopen vinden. Waar zou je graag een review over willen lezen? Laat het me weten!

6 Responses to Haul: dagje naar Duitsland

  1. Lene zegt:

    Heyy Ik was ook naar Duitsland geweest, en verbaasde be echt hoe goedkoop sommige dingen waren in de DM vooral van het merk Balea😀

    leuke P2 nagellakjes ik heb een nudekleurtje aangeschaft😀

  2. Selina zegt:

    Leuke spullen! Ben zelf benieuwd naar de nagellakjes🙂

  3. Nathalie zegt:

    Hee dat lakje in de kleur fever kocht ik ook ooit in de DM in Duitsland🙂

  4. Pauline zegt:

    Hele leuke aankoopjes! En die tas is echt prachtig😀
    Trouwens, ik heb je getagged😉

  5. martine zegt:

    aah jaloers op je balea producten. ze zijn niet duur, maar hoor er zoveel goede reviews over!

  6. wanncha zegt:

    Mooie aankoopjes. Vind voornamelijk je tas heel erg leuk!

Geef een reactie

