Vakantie

Ik vertrek zometeen naar het Griekse eiland Corfu. Eventjes heerlijk relaxen en genieten van de zon na een jaar hard werken!

Maar ik heb ook aan mijn bezoekers gedacht. Ik heb gewoon updates gepland. Dus als het goed is, zullen deze de komende dagen gewoon online komen!

Kom gewoon regelmatig mijn blog bezoeken, want deze ligt niet stil! Ik ga heerlijk genieten in Griekenland en zal bij thuiskomst al jullie comments met veel plezier lezen. Als ik daar een internetcafé kan vinden, laat ik zo nu en dan wel wat van me horen.

Tot snel!

7 Responses to Vakantie

  1. Pauline zegt:

    Oh heerlijk, geniet ervan meid!

  2. Amber zegt:

    Heel veel plezier!

  3. Cindy zegt:

    Ja, las het al op Twitter, wat heerlijk meis !
    Heel veel plezier en geniet ervan. En als je nog leuke (beauty)aankoopjes daar doet, willen we daar wel foto’s van zien
    natuurlijk😉

  4. Lisanne zegt:

    Heerlijk, ik krijg meteen zin in mn vakantie door je foto’s. Ik ga zelf naar Kos en ik heb er zoooo veel zin in. Ik hoop dat je een heerlijke vakantie hebt😀

  5. Eline zegt:

    Geniet er van !

  6. wanncha zegt:

    Ow Corfu is zo gaaf en mooi, ik ben er een paar jaar terug ook geweest. Het is daar zo mooi en leuk.
    Heel veel plezier en geniet ervan!

  7. Pingback: Ik ben weer thuis! « Annigje's Blog

Geef een reactie

