Haul: Shoppen in Den Bosch

Ik ben lekker een dagje in Den Bosch gaan shoppen. Het is voor mij niet ver weg en ik vind het een erg gezellige stad. Je vindt er allerlei winkels, zoals Lush, The Bodyshop, De Tuinen, America Today, V&D, Sephora, Esprit, Intersport, H&M en nog veel meer. Ook vind je er veel leuke kleine winkeltjes. Een ander pluspunt is dat de winkels allemaal redelijk dicht bij elkaar liggen. Ik vind het er in ieder geval erg fijn winkelen.

Dit keer heb ik voornamelijk kleding gekocht. Drie simpele vesten in zwart, grijs en wit. Nu kan ik weer een tijdje vooruit! Ik vind ze erg handig om op vakantie aan te trekken wanneer het ’s avonds afkoelt of wanneer het koud wordt boven in de bergen. Ze zijn gewoon heel erg gemakkelijk. Daarnaast heb ik nog 3 leuke shirts gekocht. En eindelijk vond ik een bikini die aan mijn wensen voldeed én paste! Het was niet te geloven. Ik had al zoveel winkels gehad, maar ik kon niks vinden. Als het wel door mijn keuring kwam, dan paste het weer niet. Verschrikkelijk! En nog een mooie meevaller: de bikini was afgeprijsd van €39,95 naar €16,-! Nu kan ik met een gerust hart op vakantie gaan…

Ik heb wel foto’s gemaakt van de andere aankopen. Bij de Etos kocht ik 3 nagellakjes. Wat een mini flesjes zeg!

Kijk! Die linker lijkt wel duochrome!

Bij Sephora heb ik alle scented sprays getest. Deze drie geurtjes waren toch wel mijn favoriete geuren, dus die heb ik maar meegenomen. In de zomer heb ik altijd zin in een geurtje, maar een parfum vind ik veel te zwaar. Ik denk dat deze sprays wel uitkomst gaan bieden. Deze neem ik ook meteen mee op vakantie! Jullie zullen snel een review van me krijgen, wanneer ik ze regelmatig heb gebruikt.

Ik kocht ze in de geuren:

  • guava passion
  • coconut milk
  • pineapple grenadine

Ik ben benieuwd hoe de nagellak en de scented sprays me gaan bevallen. Wanneer ik er zelf achter ben, zal ik het met jullie delen in een review!

12 Responses to Haul: Shoppen in Den Bosch

  1. Teddy zegt:

    leuke spulletjes!

  2. Amber zegt:

    Die linkse nagellak is echt supermooi! Lekker die geurtjes ook, ik hou wel van dat soor exotische geurtjes!😀

  3. Fran zegt:

    hoe duur zijn die etos lakjes? heb ik niet eens maar vind ze wel leuk !

  4. jasmine zegt:

    Die link lijtk idd wel ee duochrome! Swatches please!🙂

  5. wanncha zegt:

    Hey Hey.
    Mooie spulletjes heb je gekocht, ik vind de eerste twee nagellakjes erg mooi.
    En ik las laatst op een blog over die sephora scented sprays. Ga denk ik binnekort eens een kijkje nemen in de sephora.

  6. Pauline zegt:

    Leuke aankopen! Ben benieuwd naar die sprays van Sephora, als ik er weer eens ben ga ik ze zeker even uitproberen!

  7. Cindy zegt:

    Leuke spulletjes ! En wat zijn ze lekker he, die scented sprays.
    Die Coconut milk heb ik nog niet, ga dit weekend even naar Amsterdam, maar daar hebben ze helaas geen Sephora, hopelijk komt er daar snel ook 1.

  8. Selina zegt:

    Ik vind vooral de nagellakjes heel erg leuk!

  9. makeupneurd zegt:

    leuke spulletjes! ik woon ook niet zo ver van den bosch vandaan, maar op de een of andere reden ben ik er maar 2x geweest om te gaan winkelen. nieuw voornemen: vaker naar den bosch gaan🙂

Geef een reactie

