Review & NOTD O.P.I “In My Back Pocket”

Dit knaloranje lakje van O.P.I is zeker een aandachtstrekker. Het is een crème nagellak en bevat dus geen shimmer. De kleur is niet donker oranje, maar ook niet zo licht dat het geel lijkt. Het is gewoon écht oranje. De nagellak is dekkend in 2 laagjes, lakt fijn en houdt lang in combinatie met Seche Vite Dry Fast Top Coat. Een ander pluspunt is dat deze nagellak mijn handen bruiner laat lijken. Altijd fijn wanneer je een bleek huidje hebt.

Mijn NOTD:

Ik draag hier O.P.I Start-to-Finish, 2 laagjes O.P.I In My Back Pocket, 1 laagje Seche Vite Dry Fast Top Coat.

Wat vinden jullie van deze kleur? Zou je dit gewoon dragen of alleen tijdens een WK of EK of met de olympische spelen? Laat het hier weten!

9 Responses to Review & NOTD O.P.I “In My Back Pocket”

  1. Cindy zegt:

    Mooie kleur ! Ik heb veel oranje lakjes, en ik draag ze ook gewoon, dus niet perse alleen tijdens EK of WK

  2. Lene zegt:

    wow bright orange!
    ik draag ze meestal alleen voor koninginnedag en wk idd hahah…

  3. Pauline zegt:

    Wel een gaaf kleurtje, al zal ik het eerder op m’n tenen dragen😉

  4. Lydia zegt:

    Flashy! Ik zou ‘m inderdaad vooral bewaren voor Koninginnedag of sportevenementen, en een enkele keer tussendoor op doen. Hij is wel leuk voor de zomer moet ik zeggen.🙂

  5. Lisanne zegt:

    Apart kleurtje, niet meteen “bleuh oranje” terwijl ik dat vaak wel heb. Maar ik denk toch dat ik hem niet vaak zou dragen🙂

  6. Deb zegt:

    Hij is prachtig en zeker lekker opvallend!

  7. tinkerbeline zegt:

    Wat een apart kleurtje, ik zou het eerder gebruiken op mijn teennagels.

  8. Rosa zegt:

    mooie kleur, erg apart!
    x

Geef een reactie

