Haul: Alicejohavesentials

En weer plaatste ik een bestelling bij Alicejohavesentials! Dit keer bestelde ik 3 mooie nagellakjes van Barry M en nog een Sleek Palette.

  • Berry Ice Cream
  • Lemon Ice Cream
  • Limited Edition Pink

Ik werd steeds nieuwsgieriger naar gele nagellak. De donkere nagellak zoals Zoya Pippa vind ik wel mooi, maar dat zou ik niet zo snel dragen. Het heel lichte pastel vind ik niet zo mooi. Volgens mij staat dat ook niet mooi bij mijn lichte huid, die wat gelig is. Op swatches die ik had gezien, zat ‘Lemon Ice Cream’ er mooi tussenin. Het is wel een pastel lakje, wat nu natuurlijk helemaal hot is, maar het lijkt wat feller te zijn. Ik vind het een mooi en vrolijk lakje. Ik moet hem snel eens dragen en de NOTD zal ik ook in een blogpost zetten!

En dan nog het Sleek Palette “Acid”…

Tja, wat kan ik nog van dit palette zeggen? De kleuren knallen van je scherm af, het zijn echte neon kleurtjes. Het is niet zo’n draagbaar palette, tenzij je altijd met  felgekleurde oogschaduw de deur uit gaat. Ik vind het wel een heel leuk palette om mee te experimenteren. Bovendien is die paarse kleur alleen al mooi genoeg om dit palette aan te schaffen! Ook de twee blauwe kleuren zijn bijzonder mooi. Het zijn felblauwe shimmer oogschaduws, maar niet zo extreem fel als de neon kleuren in het midden.

Wat vinden jullie van gele nagellak? Wat zijn jouw favo lakjes van Barry M? Wat voor look zouden jullie met dit Acid palette willen zien? Laat het me weten!

8 Responses to Haul: Alicejohavesentials

  1. Amber zegt:

    Leuk! Een look die ik zou willen zien? Iets groen/geel roze/paarsigs…😄 Lijkt me een leuke combi.
    Leuke lakjes ook! Meestal ben ik niet zo van de gele nagellak, maar nu ik meer met nail art ga doen vind ik het net wel leuk.🙂

  2. franca zegt:

    haha , wat grappig ik stond ook op het punt om wat lakjes te bestellen !

  3. Selina zegt:

    Wauw, ik vind Acid zo’n geweldig mooi palette! Ben benieuwd naar de looks die je hiermee gaat maken🙂

  4. Mien zegt:

    Ow, wat een gave aankopen!! Ik moet zeggen dat ik wel heel erg nieuwsgierig wordt naar hoe je dat Acid palet gaat dragen, en die gele nagellak, heel leuk😀 Die lila kleur is trouwens ook ontzettend mooi.

  5. Eline zegt:

    oeeh fijne kleurtjes!

  6. Cindy zegt:

    Leuke aankoopjes ! Het Sleek palette heb ik ook, maar meer voor de heb zeg maar🙂
    Gebruik hem bijna nooit, toch maar weer eens tevoorschijn halen.
    En tja, ben niet zo van de gele lakjes…
    Die roze vind ik wel erg mooi, zal eens op zoek gaan als ik in Londen ben,

  7. Rosa zegt:

    Leuke haul!! mooie nagellakjes ook😉
    x

  8. Pingback: Haul: Sleek Circus « Annigje's Blog

Geef een reactie

