Swatch: Blush Essence Surfer Babe

In deze blog vertelde ik jullie al over de Surfer Babe collectie van Essence. Hierbij werd één blush uitgebracht, namelijk “01 Wave Survivor”.

Ik heb geprobeerd om er een goede swatch van te maken. Deze foto kwam het dichtst in de buurt:

Schrik niet! Ik heb de blush hier wel vrij dik aangebracht. Zo knalroze hoef je hem op je wangen natuurlijk niet aan te brengen.

De blush bevat geen shimmer en is behoorllijk roze. Gelukkig kun je hem gedoseerd aanbrengen. Ik vind het een erg mooie, frisse kleur. In de zomer vind ik het fijn om overdag blushes te dragen zonder shimmer, omdat je in de zon dan wel erg gaat glinsteren. Deze blush is een mooie kleur voor warme dagen, vind ik.

Wat vinden jullie van deze blush? Welke blush dragen jullie graag in de zomer? Laat het hier weten!

7 Responses to Swatch: Blush Essence Surfer Babe

  1. Lydia zegt:

    Ik denk dat de blush een beetje zou wegvallen bij mij toch al wat rode wangetjes. Een mooie kleur is het wel – ik denk dat het je prachtig zal staan.🙂

  2. Suzy zegt:

    Kweenie, ik vind ‘m nog steeds iets te roze haha. Hij is wel mooi, maar niet op mijn wangen denk ik😛

  3. Marjolein zegt:

    Mooie blush! Ik draag voornamelijk cremeblushes in de zomer🙂

  4. Selina zegt:

    Het is een mooie kleur, maar toch iets te roze voor mij!

  5. Deb zegt:

    Ik vind hem er zowieso alleen al mooi uitzien en zou ‘em daarom al willen hebben😉 Hij is vrij roze, maar net wat je zegt kun je hem zo dik/licht aan brengen als je wilt.
    Ik draag eigenlijk altijd een blush van Cargo (miami beach), daarin zitten meerdere coral/terracotta kleuren en een higlighter die ik vaak gebruik zelfs voor onder m’n wenkbrauwbot.

  6. Lisanne zegt:

    Wauw hij lijkt inderdaad vrij heftig. Ik geloof dat deze mij niet zo mooi zou staan. Ik vind de cream to powder blush van Essence (go snow collectie) bijvoorbeeld ook iets te roze voor mijn huid en deze is nóg meer “barbie”.
    Wel een mooie blush maar niet voor mij denk ik🙂

  7. Eline zegt:

    Ik hou van hun blushes!

Geef een reactie

