Haul: Nagellak

Een make-up product waar ik altijd al gek op ben geweest, dat is nagellak. Ik kan uren naar swatches kijken en ik pas dagelijks mijn wishlist aan. Het liefste zou ik alle kleuren en tinten sparen, maar dat is natuurlijk onbegonnen werk. De zomer kwam er aan en ik wilde graat wat zomerse kleuren bestellen. Ook wat nude lakjes zouden mijn collectie mooi aan kunnen vullen. Maar hier bleef het niet bij. Ik heb ook donkere nagellak besteld. Die zal ik nu niet zo snel dragen, maar ach.. ik kan ze maar vast in huis hebben niet waar?!

Ik heb heel wat nagellakjes ineens besteld bij Transdesign, (welke weer naar Nederland verzendt met de voordelige flat rate box!), Nailpolish Fashion en via Ebay.

Met deze aankopen ben ik ontzettend blij. Ze zijn stuk voor stuk prachtig! 

Dit zijn ze dan:

De nagellak van Nailpolish Fashion:

  • China Glaze “Emerald Sparkle”
  • China Glaze “Calypso Blue”
  • China Glaze “High Hopes”
  • Orly “Pixy Stix”
  • Orly “Cotton Candy”
  • China Glaze “Let’s Groove”
  • China Glaze “Heli-Yum”

De nagellak via Ebay:

Dit lakje viel me steeds maar weer op. Ik wilde hem zo graag hebben, maar het was een zeldzame lak. Nu vond ik hem eindelijk voor een redelijke prijs!

  • O.P.I “Love Me Tender”

De nagellak van Transdesign:

  • CND “Amethyst Sparkle”
  • CND “Sapphire Sparkle”
  • O.P.I “You Don’t Know Jacques”
  • O.P.I “Barefoot In Barcelona”
  • O.P.I “Samoan Sand”
  • O.P.I “Red My Fortune Cookie”
  • O.P.I “Funky Dunkey”
  • O.P.I “Lucky Lucky Lavender”
  • O.P.I “Suzi Skis In The Pyrenees”

Ik zal binnenkort nog foto’s plaatsen van mijn complete nagellakstash, mocht hier interesse voor zijn. Ik vind het zelf altijd leuk om naar andermans stash te kijken, dus dan wil ik zelf ook wel de moeite nemen om alles eens op de foto te zetten!

Ook zal ik NOTD’s plaatsen van deze lakjes!

Van welk lakje wil je graag een swatch zien? En wat is jouw favoriete nagellak (in het algemeen, niet van deze haul)? Ik ben benieuwd!

5 Responses to Haul: Nagellak

  1. Veroniek zegt:

    Mooie aankopen! Ik ben wel benieuwd naar Calypso Blue en de CND-lakjes. En ja, hier is interesse in foto’s van je volledige stash!

  2. Selina zegt:

    Wat een geweldige aankopen! Ben erg benieuwd naar Emerald Sparkle,.. Mijn favoriete nagellak van dit moment is Strawberry Fields van China Glaze, geweldige kleur!

  3. Ioon zegt:

    Ik ben erg benieuwd naar de CND lakjes. Dat lijken me echt lakjes voor mij😀

  4. Lisanne zegt:

    Ik wil een swatch zien van Emerald Sprakle, die lijkt me zoooo mooi😀 En Let’s Groove lijkt me ook gaaf😀
    Leuke aankoopjes!

  5. Cindy zegt:

    Mooie lakjes heb je binnen, er zitten echt prachtige kleuren bij.

Geef een reactie

