Swatches: CS Gel Liners

Coastal Scents heeft op het moment 25 verschillende kleuren Gel Liner in het assortiment. Zelf heb ik er 9, waarvan er 7 shimmer bevatten en 2 niet. Omdat ik de kleuren zelf erg mooi vind, wil ik ze graag met jullie delen. Ik heb swatches gemaakt, welke je verderop in deze blog zult zien.

Zoals je ziet is niet elk potje voorzien van een naam. Op de oude potjes was geen naam te bekennen. Tegenwoordig zijn ze wel voorzien van stickers met de naam. Wel zo fijn natuurlijk!

De swatches:

Alles op een rijtje..

Exotic – Feline – Summer Fun – Grape Vine

Feline – Summer Fun – Grape Vine – Turquoise

 

Summer Fun – Grape Vine – Turquoise – 24K – Boom Boom

Grape Vine – Turquoise – 24K – Boom Boom – Truffle

Turquoise – 24K – Boom Boom – Truffle – Indigo Blue

“Truffle” en “Indigo Blue” bevatten geen shimmer.

Nog een laatste overzicht met de namen: 

Hopelijk kan ik jullie hiermee helpen kiezen welke kleuren je wel en welke je niet wilt bestellen!

Welke kleuren Gel Liner van Coastal Scents heb jij? En welke wil je nog graag hebben?

10 Responses to Swatches: CS Gel Liners

  1. Lisanne zegt:

    Mooie swatches! Ik ben nog steeds op zoek naar een gel liner, denk dat ik voor die van MAC ga, die is makkelijker verkrijgbaar voor mij🙂 Hoeveel kosten deze eigenlijk?

  2. Lene zegt:

    wauw ik vind de turqoise & summer fun het mooiste..
    ik wil nog wel een zwarte gelliner hebben🙂

  3. Amber zegt:

    Daar zitten echt mooie kleuren tussen! Die paarse ook echt! :O

  4. Natascha zegt:

    Ik heb zelf Feline, Blue Sky, Wicked, Beach Glas en True Black.
    En mijn favoriet is toch echt Blue Sky! Zo mooi fel blauw!
    Ze blijven altijd een hele dag goed zitten (zelfs met mijn gewrijf) en ze zijn niet duur!

    @Lisanne
    Ik heb de mijne bij enchantra.eu gekocht en daar kosten ze 6,95.

  5. Selina zegt:

    Wauw mooie kleuren! Heb een tijdje gelliner gebruikt maar kan er niet zo goed mee overweg,…

  6. Madelon zegt:

    Wat een prachtige kleuren zijn dat…het is dat ik met mezelf heb afgesproken dat ik even geen make-up mag kopen hihi.

  7. jasmine zegt:

    Deze verkopen ze toch ook bij enchantra?

    IK vind de Exotic en de Grape Vine erg mooi…maar ga eerst voor een simpele zwart, kijken of ik t fijn vind zon gelliner.🙂

  8. Pingback: Swatches: Eye Liners « Annigje's Blog

  9. Pingback: Review & Swatches: Coastal Scents Gel Liners « Annigje's Blog

Geef een reactie

