Haul: Nail Stuffies

Via Ebay bestelde ik 10 nail wheels en wat nail art brushes. Ik ben totaal niet handig met nail art, maar ik wilde het nog een kans geven. Verwacht nu geen prachtige creaties, want stippen en strepen zijn voor mij al een uitdaging!

Dit zijn de drie brushes die heb ik besteld en een nail wheel:

De 3 brushes hebben allemaal een andere lengte. De een heeft korte haren, de ander middelmatig en de derde heeft behoorlijk lange haren. Ik denk dat dat wel handig is om streepjes te maken, maar dat zullen we nog wel zien!

De nail wheels kocht ik om swatches van mijn nagellakcollectie te maken. Helaas ging dit niet zonder slag of stoot. Ik ontving een keurig pakje, maar 2 nail wheels waren gebroken. De tips lagen er gewoon naast. Zonder enig probleem kreeg ik twee nieuwe nail wheels opgestoord. Maar helaas.. deze waren ook stuk toen ik ze ontving. Gelukkig was de verkoopster erg aardig en stuurde ze me weer 2 nieuwe op. Deze zijn keurig aangekomen, zonder enige beschadiging gelukkig!

Ik heb hiermee gewoon pech gehad. De wheels waren keurig ingepakt, strak in het bubbeltjesplastic. Er kon eigenlijk niks gebeuren. Ik ken ook andere dames die hier nail wheels hebben besteld en die zijn altijd keurig aangekomen. Het zal wel gewoon stom toeval geweest zijn dat ze bij mij twee keer stuk waren aangekomen. Misschien gaan de postbodes uit mijn dorp wel niet zo zachtjes met pakjes om haha!

Ik kan deze shop wel aanraden, vanwege de goede service! Erg netjes dat ik steeds nieuwe nail wheels kreeg, tot ik ze in goede staat ontving. Super!

Vinden jullie het leuk om swatches op nail wheels te bekijken? En hebben jullie nog leuke (simpele!!) nail art suggesties voor me? Laat hier een berichtje achter en ik zal kijken wat ik kan maken. 

3 Responses to Haul: Nail Stuffies

  1. Madelon zegt:

    Dat is wel erg netjes dat je twee keer nieuwe opgestuurd kreeg😀

  2. Ann zegt:

    Veel succes met je nail art experimenten!

  3. Amber zegt:

    Ziet er goed uit! Ik moet ook nog van die wheels hebben.😀
    En ja, ik vind het leuk om op die manier swatches te bekijken.😉
    Ik vind deze van Sarah heel leuk! http://www.youtube.com/watch?v=3X5xqFvv2OE🙂

Geef een reactie

