Swatches O.P.I Summer Flutter (Summer 2010)

Een paar maandjes geleden vertelde ik jullie over de zomercollectie die O.P.I uit ging brengen.

Ondertussen zijn er al swatches online verschenen. Van links naar rechts zie je:

  • Wing It!
  • Catch Me in Your Net
  • Flower-to-Flower
  • Flit a Bit

Credits to: Scrangie & All Lacquered Up

Als je van opvallende shimmer lakjes houdt, dan zijn ‘Wing It’ en ‘Catch Me In Your Net’ echte aanraders.

De nagellakliefhebbers zullen ook wel van ‘Zoya – Charla’ hebben gehoord. Dit lakje komt wel erg in de buurt van ‘Catch Me In Your Net’. Kijk maar eens:

Credits to: All Lacquered Up

Zelf vind ik Flower-To-Flower een mooie zachtroze kleur. Flit A Bit vind ik ook erg mooi. Een creme oranje lak is altijd leuk, maar ik heb er zelf al een die dicht in de buurt komt. Ik heb zelf geen lakjes van deze collectie.

Welk lakje heb je of zou je wel willen hebben?

7 Responses to Swatches O.P.I Summer Flutter (Summer 2010)

  1. Ioon zegt:

    Ik vind ‘Wing it’ wel mooi. Maar eigenlijk zijn alle lakjes te opvallend voor mij😀

  2. Glamourista zegt:

    Ze zijn zo leuk he😀 Als ik de centjes had, zou ik ze allemaal halen, behalve de oranje (ik heb CHop-sticking to my story al😀 )

  3. Selina zegt:

    Ik ga voor Flower to Flower! Vind het een erg mooi kleurtje,.. het liefst koop ik het mini setje van deze collectie🙂

  4. Wendy zegt:

    Ooooh, Charla staat al een hele tijd hoog op mijn verlanglijst, maar Catch me in your Net lijkt me dus een geweldige vervanger … hmmm. Dubio nu – gemakkelijk om aan te komen is OPI wel, waarschijnlijk verkopen ze ook wel mini setjes bij de Sephora nu. Maarrrr ik was eigenlijk een beetje met een OPI boycot bezig😛

  5. Eline zegt:

    prachtige zomerse kleuren!

  6. Amber zegt:

    Erg mooie lakjes! Ik vind ze allemaal leuk alleen die oranje is niet echt bijzonder ofzo…

  7. Daniëlle zegt:

    Die roze is mooi, net zo’n subtiele shimmer erin.🙂

Geef een reactie

