Haul: Essence Surfer Babe

Essence heeft alweer een tijdje de Surfer Babe collectie in de winkel liggen. Er zijn weer leuke spulletjes uitgebracht!

Credits for this picture: Mashafragrance

De collectie bestaat uit:

  • een oogschaduwpalette met 6 kleurtjes oogschaduw
  • vloeibare waterproof eyeliner, verkrijgbaar in 3 kleuren
  • een eyeliner pen
  • refreshing lipsgloss in 4 zomerse en koele kleuren
  • poederblush
  • 4 mooie nagellakjes
  • haarelastiekjes
  • eau de toilette

Van deze collectie heb ik 2 nagellakjes en de poederblush gekocht:

  • Nagellak 04 The World’s Coolest
  • Nagellak 02 Pointbreak
  • Blush 01 Wave Survivor

Hiervan komen nog swatches online!

Hebben jullie ook wat van deze collectie aangeschaft? En wat vind je van de producten? Laat het hier weten!

7 Responses to Haul: Essence Surfer Babe

  1. Maccia zegt:

    Ik heb hier nog niets van aangeschaft, maar het ziet er allemaal supervrolijk uit!

  2. Pauline zegt:

    Leuke aankopen! Ik wilde ook heel graag de lichtblauwe nagellak kopen, maar helaas was die bij ons uitverkocht..

  3. Samantha zegt:

    leuke haul! die grijze lak ziet er mooi uit!

  4. Lisanne zegt:

    Nee ik heb hier niks van gekocht. Ik had interesse in het oogschaduw paletje maar dat vind ik slecht gepigmenteerd dus heb ik laten liggen. De kleurtjes lak waren niet mijn smaak of ik had al zoiets🙂 Ben wel benieuwd naar je swatches van de blush!

  5. Eline zegt:

    wat een leuke koopjes!

  6. Marjolein zegt:

    Ik heb ook nog niks van deze LE. De nagellakjes vind ik supermooi!

  7. Rosa zegt:

    Ik vind er wel leuke items tussen zitten, zo als dat oogschaduwpallet.
    x

Geef een reactie

