Cadeautjes van Annigje

Annigje, het is een naam die hier niet zoveel voorkomt. Ik ben het gewend dat mensen 3x vragen hoe ik nu eigenlijk heet. En daarna mag ik het natuurlijk nog even spellen, want hoe schrijf je dat nou?!

Nu kwam ik op een forum toevallig nog een Annigje tegen. En wat voor een! Het is een hartstikke lieve meid.

Voor mijn verjaardag kreeg ik een pakje in de bus met deze leuke spulletjes:

  • Wet ’n Wild Wild Shine Nail Polish “Black Crème”
  • Image Lipstick “5 – Whisper Pink 176C”
  • Image Blusher “3 – Quartz Peach 1895C”

Ik vind het erg mooie producten en ben er dan ook erg blij mee! Ontzettend lief! Heel erg bedankt Annigje!

8 Responses to Cadeautjes van Annigje

  1. Pauline zegt:

    Lief zeg!
    Annigje is inderdaad een naam die je niet vaak hoort. Maar ik vind het wel een hele mooie naam!

  2. Michèle zegt:

    Heeey was jij niet op zoek naar de perfecte zwarte creme? Nu heb je echt een topper, wat goed😀

    Lief zeg

  3. Rosa zegt:

    Wat leuk dat je wat hebt gekregen!!
    x

  4. Lene zegt:

    Wat aardig van je naamgenootje🙂

  5. prettybudget zegt:

    hihi Annigje had ik voor jou nog nooit eerder gehoord! lief van haar ^^

  6. Suzy zegt:

    Haha ik vond de blogpost titel al zo verwarrend toen ik ‘m in m’n blogroll zag staan😉 Nu snap ik ‘m!😀 Wat leuk dat je cadeautjes kreeg!

  7. Annigjen zegt:

    aww zie nu pas deze post🙂
    maar heel graag gedaan hoor en veel plezier ermee😀

Geef een reactie

