Birthday Presents

Birthday Presents? Een Engels artikel? Nee hoor, ik schrijf gewoon in het Nederlands, maar ik vind ‘Birthday Presents’ nu eenmaal wat leuker klinken dan ‘verjaardagscadeautjes’.

Ten eerste wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties die ik heb ontvangen via mijn blog, via twitter en via verschillende fora. Hartstikke leuk! Bedankt allemaal!

Ik heb heerlijke dagen gehad. Vrijdagavond vierde ik mijn verjaardag met vrienden van de universiteit. Dat was heel erg gezellig. Zaterdag ochtend ben ik dansles gaan geven, waar alle kids voor me hebben gezongen. Ze vonden 20 wel erg oud, maar ach.. daar kan ik mee leven!

’s Middags en ’s avonds kreeg ik weer bezoek. Het weer was fantastisch! We hebben heerlijk buiten in de zon gezeten. Dat maakt een dag toch al snel feestelijk.

Ik ben goed verwend zeg! Kijk maar mee..

  • Gosh Effect Powder “Meringue”
  • Gosh Effect Powder “Apple Jam
  • Catrice Nagellak “250 I Sea You!”
  • Catrice Nagellak “140 Let’s Mauve On”
  • Catrice Nagellak “050 The Pinker The Better”

  • Etos Cadeaukaart

  • Bijou Brigitte Armbandje met roze details

  • The Body Shop nagelvijl
  • The Body Shop Aloe Skin Essentials

  • Cadeaubon van drogist O’Chelle

  • Cadeaubon van plaatselijke winkel met mooie sieraden

  • Armbandje rood/wit/blauw
  • Ring rood/wit/blauw

  • Replay Eau de Toilette
  • Replay Shower Gel

  •  Prachtige brede armband

 

  • Amor Oorbellen

Van mijn ouders heb ik nog wat tegoed. Dat mag ik nog uit gaan zoeken.

Zo, dat was een hele post. Ik ben erg blij met wat ik heb gekregen! Bedankt iedereen!

14 Responses to Birthday Presents

  1. Pingback: Catrice – Nieuw Nagellak « Annigje's Blog

  2. prettybudget zegt:

    echt heel erg leuke dingen, vooral die laatste oorbellen vind ik super! geen tiener meer zijn is not so bad hé😉

  3. Frauke zegt:

    Mooie dingen heb je gekregen!🙂

  4. Madelon zegt:

    Wat een leuke cadeautjes allemaal😀

  5. Pauline zegt:

    Mooie cadeaus!😀

  6. Cindy zegt:

    Zo,wat ben je lekker verwend ! Heerlijk !
    Wat zijn die cadeaubonnen leuk verpakt zeg.
    En die brede armband, love it !

  7. Mien zegt:

    Wat een hoop lekkers, ik vind de sieraden die je hebt gehad ook stuk voor stuk erg leuk! Veel plezier met al je cadeaus😀

  8. Latoya zegt:

    Leuke cadeaus! Je bent goed verwend!

  9. drusilla zegt:

    Wow wat een mooie spullen😀

  10. Deb zegt:

    Wat een mooie spullen!! De sieraden zijn ook erg mooi. Alsnog van harte gefeliciteerd (loop een beetje achter met blogs
    lezen😉 )

  11. Lene zegt:

    Leuke dingen heb je gekregen! ik vind de replay heel lekker ruiken🙂

  12. Rosa zegt:

    Oeh, lekker verwend!! erg leuke dingen zitten ertussen!
    x

  13. Jenieke zegt:

    Leuke spullen =] !

  14. Priscilla zegt:

    Wauw, jij bent lekker verwend zeg! Ontzettend leuke cadeau’s!

Geef een reactie

