Haul: Bourjois Blush

 

Bourjois komt dit voorjaar met een nieuwe collectie ‘Pretty Paris’. Hierbij kwam de blush “Rose Coup de Foudre” weer uit. Deze zat al standaard in het assortiment, maar is nu in een leuke verpakking met deze collectie uitgekomen.

Het is een prachtige koraalkleurige blush. Een mooi, zacht en fris kleurtje, dus perfect voor het voorjaar. Deze wilde ik graag hebben. Ook heb ik nog een andere prachtige blush aangeschaft “Lilas D’Or”.

Ik probeer snel swatches te maken. Ook een review zal volgen, wanneer ik deze blushes regelmatig heb gebruikt!

Hebben jullie ook spulletjes van “Pretty Paris” aangeschaft? En wat vinden jullie er van?

10 Responses to Haul: Bourjois Blush

  1. Madelon zegt:

    Mooie kleurtjes, ik gebruik alleen geen blush haha. Ben benieuwd naar je review😀

  2. Ann zegt:

    Ziet er leuk uit! Vergeet ook de borsteltjes die er bij zitten niet te reviewen.

  3. lene zegt:

    Linker verpakking is zo cute!!! ben benieuwd naar de swatches..

  4. Mien zegt:

    Ah, Lila’s D’or is echt tijden lang mijn meest gebruikte blush geweest, totdat ik ook wat MAC blushes en MSF’s aanschafte, maar nog steeds gebruikt ik ‘m graag, heel mooi rose kleurtje met gouden shimmer. Die ander ziet er ook wel super mooi uit, en dan zeker met die verpakking🙂 Jammer genoeg passen ze niet zo handig tussen m’n andere blushes in de la vanwege de kleine bolle doosjes, maar ja, daar is altijd wel wat op te vinden. Even kijken of er toevallig binnenkort een actie op Bourjois komt, dan wordt ’t natuurlijk nog leuker!

  5. Annelieke zegt:

    Ziet er mooi uit, ben benieuwd naar de review!🙂

  6. Hanne zegt:

    Wat mooi!🙂 Ik vond de gele oogschaduw ook supermooi van die collectie.

  7. Myrna zegt:

    ze zijn beide prachtig!

  8. Kelly zegt:

    Ik heb die rechter heel vaak gehad en hij is echt verschrikkelijk mooi alsof er highlights in zit. Alleen vond ik het te duur om steeds opnieuw te kopen en gaat best gauw op.

  9. Pauline zegt:

    De doosjes alleen al zijn prachtig! Ben benieuwd naar de swatches😀

  10. Laetitia zegt:

    wat een mooie blushes!
    x

Geef een reactie

