Swatches Essie Resort Collection (Summer 2010)

Laatst vertelde ik jullie over de collectie die Essie uit gaat brengen: “Essie Resort Collection”.

Credits to: Temptalia

Ik was erg enthousiast over de kleuren. Nu ik swatches heb gezien, ben ik alleen nog maar enthousiaster geworden. Ik wil ze dan ook graag met jullie delen.

Credits to: All Lacquered Up

Ik vind het een prachtige collectie. Ik weet nog niet of ik hier lakjes van ga bestellen, want ik denk namelijk dat ik wel lakjes heb die in de buurt van deze kleuren komen.

Zo komt volgens mij Orly “Cashmere Cardigan” wel in de buurt van “Lapis Of Luxury”. En ALU laat zien dat “Turquoise & Caicos” in de buurt komt van Essie “Greenport” en Barry M “Mint Green”, welke ik allebei al heb.

Credits to: Scrangie & All Lacquered Up

Welk lakje krabbel jij snel op je wishlist? Laat het hier weten!

4 Responses to Swatches Essie Resort Collection (Summer 2010)

  1. Latoya zegt:

    Splash of Grenadine is echt pretty!!!

  2. Ann zegt:

    De turquoise is mooi! In het potje zei het met niets maar op de nagel is het wel mooi.

  3. Madelon zegt:

    Playa del platinum vind ik een mooi kleurtje!

  4. Cindy zegt:

    Erg mooie kleuren. De swatches zijn veel mooier dan de kleuren in de flesjes, valt me erg mee.
    Vind de roze en de turqoise wel mooi, maar denk dat ik ook wel wat soortgelijke kleurtjes heb.

Geef een reactie

