Haul: Sephora

Bij Sephora was het weer een drukte de afgelopen weken. De actie 3 voor €10,00 was weer begonnen. Een geweldige actie, want de producten worden spotgoedkoop en de schappen worden continu bijgevuld!

Ik heb zelf wel een ontzettende hekel aan de drukte. Mensen worden altijd zo onbeschoft. Ik heb geen zin in duw- en trekwerk om make-up te bemachtigen. Sorry, maar daar pas ik voor. Ik heb netjes af staan wachten tot het schap vrij kwam en ik kon rustig wat mooie spulletjes uitzoeken.

Toen ik wilde afrekenen, bleek de barcode van de luminizer te ontbreken. Ik moest even snel een andere pakken om te scannen, maar ik kreeg wel gewoon mijn luminizer. Thuis kwam ik er achter dat de cassière ze verwisseld had, dus nu zit ik met een luminizer te kijken met een dop die door de midden is. Niet zo klantvriendelijk dus! Een beetje een lage actie vind ik het persoonlijk…

Dit zijn mijn aankopen:

  • Sephora Gloss Ultra-Brilliance “11 Silver Mauve”  €10,99
  • Sephora Gloss Ultra-Brilliance “14 Natural Pink”  €10,99
  • Sephora Maniac Liner “11 Chair Obsession” €3,95
  • Sephora Light Touch Highlighter 02 Jaune / Yellow €10,70
  • Sephora Light Touch Highlighter 05 Beige Doré / Golden Beige €5,35
  • Sephora Hydrating & Smoothing Foundation €13,50
  • Sephora Luminizer €10,50
  • Sephora Bronzer Compact Powder SPF 15 S10 Caribbean €13,99
  • Sephora Active Bronzed SPF 15 01 Doré / Gold €13,99

Let op die prijzen! Normaal zou ik €93,96 kwijt zijn, maar nu maar €30,00. Dat betekent €63,96 korting! Wauw, als dat geen koopje is?!

Ik moet het allemaal nog uitpakken en gaan testen. Ik ben reuze benieuwd!

Ik weet niet of deze actie nog steeds geldt. Weet iemand dat misschien?
Hebben jullie nog leuke spulletjes weten te bemachtigen? Let us know!

6 Responses to Haul: Sephora

  1. Ann zegt:

    Wat laag dat ze de luminizer stiekem gewisseld heeft. Dat doe je toch niet!

    Wow, de korting is enorm! Voor €30 heb je echt veel in huis🙂 Veel plezier met je spulletjes.

  2. Madelon zegt:

    Wat stom dat ze de luminizer omgewisseld heeft…dat is niet klantvriendelijk…

  3. Mien zegt:

    Beetje trieste actie van die verkoopster inderdaad😦 Maar je hebt wel ontzettend leuke goodies gescoord!

  4. lene zegt:

    Leuke stuffies!!
    Vind t jammer dat mij bij alle foundation en illuminators op waren😦

  5. Annelieke zegt:

    Stom inderdaad van die luminizer. Zou je eens een review van de lipliner kunnen schrijven? Het is toch een lichte kleur? Voor de rest super aankoopjes!

  6. Tessa BD zegt:

    super he, ik heb zo in totaal ook al veel uitgespaard.. voorig jaar 12 dingen gekocht, dit jaar weer 3

Geef een reactie

