Haul: Catrice nagellak

Ik vertelde jullie laatst al over de nieuwe nagellak van Catrice. Ze staan al in verschillende kruidvatfilialen. Dus als je ze zelf nog niet gespot hebt, ga snel kijken! Grote kans dat ze ook bij jouw kruidvat in het schap staan te pronken.

Zelf ben ik vorige week ook even gaan kijken.. en ja hoor! Ze stonden er al. Alle kleuren waren er nog en ik vond er veel mooie kleuren tussen zitten. In het echt zijn ze nog mooier dan op internet.

Ik heb mezelf ingehouden en maar 4 lakjes gekocht. Ik heb de volgende lakjes aangeschaft:

  • 150 Big Spender Wanted!: roze lak met gouden shimmer
  • 230 Clay-ton, My Hero: beige/groen/grijze lak met gouden shimmer
  • 240 Sold Out For Ever: licht mintgroen met een lichte shimmer (op blogs gaat de ronde dat het bijna een dupe van het beroemde lakje van Chanel, “Jade” is)
  • 280 London’s Weather Forecast: lichtgrijs/blauw met een fijne shimmer

Deze fijne shimmer vind ik heel erg mooi. Ik heb het geprobeerd vast te leggen. Hier volgen de bottle pics:

230 – 240 – 280 – 150

Ik vind de lakjes erg mooi en voor €2,49 zeker het bekijken waard. Wie wil er nu geen Chanel dupe voor dat geld? Ik heb ze nog niet gebruikt, dus of ze gebruiksvriendelijk zijn kan ik nog niet vertellen. Zodra ik mijn nagels lak, zal ik swatches op mijn blog plaatsen en een review zal zeker volgen!

11 Responses to Haul: Catrice nagellak

  1. Schnuggle zegt:

    Ik heb er twee op het moment, maar eigenlijk niet de kleuren die ik wilde. Die waren bij het plaatselijke Kruidvat al compleet geplunderd.

    Vanmiddag maar even kijken in het dorp waar ik werk … misschien staan ze hier ook *hoopt*

  2. Madelon zegt:

    2,49 is geen geld, ze zien er mooi uit!

  3. drusilla zegt:

    Ik heb “clay-ton” ook, niet echt mijn kleur, voor mij iets te nude dus hij krijgt een nieuw lief baasje🙂 Sold Out Forever en Londons Weather Forecast wil ik ook zeker nog hebben😀

  4. wanncha zegt:

    Ik heb ze nog niet gespot bij de kruidvat, ik wil er wel een aantal van. Jij hebt mooie kleurtjes gekocht.
    Veel plezier ermee, dat zal vast wel lukken😉

  5. Suzy zegt:

    Wat heb je een mazzel dat je Sold Out For Ever te pakken hebt gekregen! Denk dat veel meiden nu erg jaloers zijn😉

    Ben eigenlijk wel benieuwd naar een NOTD van Big Spender Wanted! Lijkt me een erg mooie kleur🙂

  6. jasmine zegt:

    Is die roze niet een dupe van Rimmel Pulsating? Of was dat die andere roze? Heb hem daarom niet gekocht, maar die is wel heel mooi.

    Ik wil eigenlijk de andere groene(ik ben wrschijnlijk 1 vd weinigen die jade van chanel nogal saai vind), maar ze waren bijna helemaal uitverkocht bij ons.

  7. Priscilla zegt:

    Ik heb ook al vier lakjes van Catrice aangeschaft en ik ben er heel erg blij mee🙂

  8. Tessa BD zegt:

    we hebben dezelfde smaak, 3 van de 4 heb ik ook gekocht en dat zijn de enige 3 die ik heb :d hihi

  9. Pingback: Catrice – Nieuw Nagellak « Annigje's Blog

  10. irene zegt:

    ik heb nu de grijse op!
    ik vind hem ook heel mooi en ik ga binnekort kijken voor de mintgroene!

  11. - zegt:

    Ik heb zelf ook veel Catrice lakjes, ben er helemaal weg van! :]

Geef een reactie

