Essie Resort Collection (Summer 2010)

Deze zomer komt ook Essie met een nieuwe collectie, namelijk met de ‘Essie Resort Collection’.

De collectie bestaat uit 4 kleuren, namelijk:

  • Lapis Of Luxury – a dreamy ocean blue
  • Splash Of Grenadine – a playful magenta pink
  • Playa Del Platinum – an elegant and sheer sandy gray
  • Turquoise & Caicos – a flirty and pretty tropical aqua

 

Credits to: Temptalia

Ik vind de collectie een heel mooi geheel. De kleurtjes sluiten goed bij elkaar aan. Ik ben erg benieuwd naar swatches!

Welke lakjes spreken jou het meeste aan?

13 Responses to Essie Resort Collection (Summer 2010)

  1. Anne zegt:

    Die turkooise vind ik prachtig, maar ik wil dan wel het papegaaitje erbij!

  2. Josephine zegt:

    Playa del platinum lijkt me een mooie naturel kleurtje! Vind die andere ook erg mooi!

  3. Ann zegt:

    Het turquoise kleurtje vind ik het mooiste in dit setje

  4. Dhini zegt:

    Love die alle kleuren

  5. Beautythings zegt:

    Leuke kleurtjes! erg vrolijk

  6. Pauline zegt:

    Playa Del Platinum lijkt me erg mooi🙂

  7. Lydia zegt:

    Ooh, mooie kleurtjes. Doen inderdaad aan een luxe resort denken, met witte stranden en zo’n diepblauwe zee.🙂

  8. Jeske zegt:

    Turquoise & Caicos lijkt me wel echt een toffe kleur.

  9. glamourtogo zegt:

    Ik hou wel van de splash of grenadine en playa del platinum!

  10. Deb zegt:

    Mooie kleurtjes! Ik vind splash of grenadine wel erg mooi.

  11. Hanne zegt:

    Ik vind dat Playa lakje erg lijken op hun Chinchilly lakje!

  12. Laetitia zegt:

    LOVE aan die kleurtjes!
    x

  13. Ik vind het vogeltje soo cute erop! Gave kleuren😉

Geef een reactie

