Swatches: O.P.I Shrek Forever After (Spring 2010)

OPI brengt dit jaar nog een extra collectie uit. Deze nagellak is geïnspireerd op Shrek. Die combinatie tussen O.P.I en Shrek had ik nooit verwacht.

Deze collectie bestaat uit 6 kleuren:

  • Who the Shrek Are You?: Shrek-green
  • Ogre-the-Top Blue: bright sky blue
  • Fiercely Fiona: light green
  • Funky Dunkey: bright cobalt
  • What’s with the Cattitude?: pastel blue
  • Rumple’s Wiggin’: gorgeous lavender

Who The Shrek Are You?

Ogre-the-Top Blue

Fiercely Fiona

Funky Dunkey

What’s with the Cattitude?

Rumple’s Wiggin’

Ik vind het een bijzondere collectie. Ik ben gek op de kleurencombinatie van lime green, lichtblauw en kobalt. Het zijn alleen wel kleurtjes die ik niet zo snel zal dragen.

Funky Dunkey is voor mij een echte musthave. Toen ik de kleur voor het eerst zag, was ik er al gek op. Wat een prachtige kobalt kleur! En de naam vind ik eigenlijk ook wel erg leuk.

Swatches van 5 van de 6 lakjes:

Credits to: Mon Coin à Moua

Ik vind het jammer dat de kobaltkleur meer paars is op de nagel. Maar desondanks vind ik hem wel prachtig en wil ik hem toch graag hebben. Welke lakjes spreken jullie aan?

2 Responses to Swatches: O.P.I Shrek Forever After (Spring 2010)

  1. De pastel kleur paarse spreekt mij wel aan🙂 mooie van OPI vind ik!

  2. Axelle zegt:

    wat een leuke kleurtjes !

Geef een reactie

