Looky Look: Midnight Blue

Het is weer een tijdje geleden dat ik een look heb geplaatst. Het werd weer eens tijd!

Op mijn ooglid draag ik lichtgrijs met in de outer corner antraciet en zwart in de crease. Onder mijn oog draag ik een donkerblauwe eyeliner/oogschaduw.

Helaas is de eyeliner te dik en messy. Bij mijn andere oog was het veel beter gelukt, maar die wilde niet op de foto. Wink

Wat heb ik gebruikt?

Face

  • EDM Concealer “Mint”
  • Catrice Coverstick “010 Warm Beige”
  • Catrice Mineral Compact Powder “110 Light Beige”
  • Essence Creamylicious Bronzing Powder “01 Chocolate Shake”
  • Wet ‘n Wild Blush “Naive”
  • Hema Blush Wet & Dry “02”

Eyes

  • MAC Paint Pot “Painterly”
  • 88 palette

  • MAC Quad: lichtgrijs, antraciet, aquablauw, donkerblauw (namen van de kleuren weet ik niet)
  • Wet ’n Wild Trio “Diamonds” (antraciet)
  • MAC Eye Shadow “Phloof!”
  • Essence Longlasting Eye Pencil “01 Black Fever”
  • Catrice Stay On! Eye Liner Pencil “060 Midnight Blue”
  • MAC Fluidline “Blacktrack”
  • Maybelline Volum’Express Lift-Up 

Lips

  • Vaseline
  • MAC Lip Erase “Pale”
  • Catrice Nude Sensation “01 Soft Coral”
  • Maybelline Water Shine Gloss “503 Rose Nuptial Pink As Love”

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden!

11 Responses to Looky Look: Midnight Blue

  1. Ann zegt:

    Volledig terzijde maar je hebt toch zo’n mooi haar en witte tanden!

  2. Anne zegt:

    Leuke look, staat je erg goed!🙂

  3. Madelon zegt:

    Mooi gedaan meid😀 Ik zie dat jij ook veel producten van EDM gebruikt, I love EDM😀

  4. Springlover zegt:

    Ziet er echt heel mooi uit!

  5. Annelieke zegt:

    Je ogen zijn echt mooi opgemaakt🙂 de rest staat ook mooi bij elkaar. Mooie look dus😉

  6. Latoya zegt:

    Mooie look zeg! Grijs is echt mijn favo oogschaduw kleur!

  7. Suzanne zegt:

    Je bent echt een mooie meid!

  8. Mylanqolia zegt:

    I deffo like the colour combo!

  9. xibalbablog zegt:

    Mooi gedaan zeg!

  10. Tessa BD zegt:

    leuk gedaan en mooi meisje ben je xx

  11. Katrijn zegt:

    Waaah, supermooie look zeg😀 Je hebt haar waar ik jaloers op ben :p Die lippencombo ga ik ook eens proberen, geweldig leuk gedaan!

Geef een reactie

