Sigma nu in Nederland te koop!

Vanaf vandaag, woensdag 23 maart 2010, zal je bij Boozyshop een nieuw merk vinden, namelijk Sigma!

Sigma heeft veel bekendheid vanwege hun kwalitatief goede brushes. Ik heb er zelf nog geen, maar ik ken genoeg mensen die er heel enthousiast over zijn. Alle producten zijn handgemaakt en ontwikkeld met hoge kwaliteitsnormen. Sigma biedt een complete lijn met professionele make-up brushes.

Voor iedereen die ze nog wil bestellen, is het wel ideaal dat je ze voortaan in Nederland kunt bestellen.

Wat heeft Boozyshop je te bieden?

  • alle brush sets, waaronder de Sigma Makeup Travel Kit Naughty voor €49,95 en professional brushes eyes voor €39,95
  • individuele brushes

In de toekomst zal het assortiment ook uitgebreid worden met de make-up collectie en accessoires.

Hebben jullie al producten van Sigma en wat vind je er van? Gaan jullie wat bij Boozyshop bestellen?

One Response to Sigma nu in Nederland te koop!

  1. Ann zegt:

    Ik heb al brushes genoeg dus ik ga er zeker geen kopen. Maar ik heb altijd al positieve reviews over Sigma gehoord.

Geef een reactie

