O.P.I Summer Flutter (Summer 2010)

O.P.I komt deze zomer weer met een nieuwe collectie, namelijk ‘Summer Flutter’.

De collectie brengt ons 4 nieuwe knalkleurtjes:

  • Wing It!: dieproze shimmer
  • Catch Me in Your Net: blauwgroene shimmer
  • Flower-to-Flower: fel roze
  • Flit a Bit: oranje

Wing It!                                         Catch Me in Your Net

Flower-to-Flower                                    Flit a Bit

Credits to: P’ssion 

Deze kleuren lijken me erg mooi. Heerlijk zomers en weer eens wat anders dan al die pastel tinten. Ik denk wel dat er al veel soortgelijke kleuren zijn.. Laten we eerst maar eens de swatches afwachten!

Welke nagellakjes van deze collectie zou je graag willen hebben?

6 Responses to O.P.I Summer Flutter (Summer 2010)

  1. Ik wil ze allemaal😀
    Vind ze mooi, alleen niet zo heel bijzonder, maartoch😀

  2. Deb zegt:

    Kijk, van deze kleuren word ik vrolijk! Mooie collectie van OPI!

  3. Anne zegt:

    Die oranje is mooi❤

  4. Latoya zegt:

    Wing It! lijkt me erg mooi! En Flower to Flower is ook heel mooi!

  5. Pingback: Swatches OPI Summer Flutter « Annigje's Blog

Geef een reactie

