Nagellak Opbergen – Oude Methode

Ik ben gek op nagellak. Ik wil de flesjes dan ook netjes opbergen. Mijn oude drugstore lakjes staan in een grote la, maar helaas in een kamer met een groot raam, waar de zon bijna de hele dag op staat te schijnen. Het is daar erg warm en dat kan niet goed zijn voor de lakjes. Daarom wilde ik mijn betere lakjes goed opbergen.

Ik vond deze mooie mandjes bij de Hema. Ze hebben een handig formaat en zijn van plastic. Hierin kon ik heel wat lakjes kwijt. Zoals je op de laatste foto ziet, konden de lakjes net niet rechtop in het mandje staan. Dit zou natuurlijk wel kunnen, maar dan steekt het dopje iets uit. Nu berg ik deze mandjes in mijn kast op en dat past maar net qua hoogte. De uitstekende dopjes passen dus nét niet. Jammer! Maar door ze plat te leggen, konden er ook behoorlijk wat lakjes in een mandje.

Nu zie je dat de nagellakjes er niet meer in passen. Ik ben op zoek gegaan naar een nieuwe opbergmethode. Binnenkort meer hierover!

13 Responses to Nagellak Opbergen – Oude Methode

  1. Nathalie zegt:

    Grappig, mijn nagelak zit in net hetzelfde mandje van de Hema! Alleen is het mijne lichtgroen. Ik moet ook op zoek naar een andere methode want ze passen er ook bij mij niet meer in :s

  2. Cindy zegt:

    De mandjes zien er wel erg leuk uit.
    Helaas passen al mijn lakjes hier niet in, ik ga volgend weekend naar Ikea om een ladekastje te kopen, de Helmer.
    6 lades, waar elk 50 lakjes in kunnen, kan ik voorlopig even vooruit😉

    Er bestaan ook nagellak rekjes van plexiglas, voor aan de wand (wel erg duur) wellicht is dat wat voor je ?

    • Annigje zegt:

      Ik heb helaas geen plek voor de rekjes van plexiglas. En bovendien zouden ze bij mij dan vol in de zon hangen en dat lijkt me geen goed plan.
      Het ziet er wel fantastisch uit!

      Ik ben reuze benieuwd naar je collectie in je Helmer kast!

  3. Ann zegt:

    Mijn nagellakjes zitten ook in bakjes. Handig voor op te bergen maar minder handig om te zien welke nagellakjes ik nu in bezit heb. Ik heb ooit zo’n nagellakrek gezien op een beauty blog en dat leek me wel geweldig! Een superdun rekje zodat alle lakjes tentoongesteld werden. Helaas zelf geen plaats voor zo iets🙂

    • Annigje zegt:

      Die rekjes zijn echt prachtig!
      Mijn mandjes zijn niet zo overzichtelijk nee. Wel als je de lakjes gewoon rechtop laat staan, maar dan zou het niet meer in mijn kast passen.😉

  4. xibalbablog zegt:

    Ik heb ze ook in een mandje, maar die puilt helemaal uit. Ben benieuwd naar je methode, ik ben ook wel toe aan een nieuwe opberg manier.

  5. Roxanne zegt:

    Ziet er heel netjes uit!🙂

  6. Shirley zegt:

    Ik heb een plastic doos van de blokker gekocht en daar heb ik de lakjes in staan. Verder vind ik die plastic ladekasten ook heel handig. Die heb je ook met redelijk ondiepe laatjes bij bijvoorbeeld de xenos.

  7. Hi Girls

    Ik verkoop sinds kort nagellakrekken voor 25,-
    waar je zo’n 20-25 lakjes op kwijt kunt..
    Zie mijn marktplaats

    xoxo

Geef een reactie

