Stash: Parfum

Het leek me wel leuk om mijn pafumstash met jullie te delen. Je zult er geen dure geuren aantreffen. Ik vind dit heerlijke geurtjes, niet te overheersend en ze passen echt bij me. Waarom dan een duur luchtje kopen? Juist.. dat vind ik niet nodig! Ik wissel liever af met goedkopere geurtjes.

  • Christina Aguilera “By Night”
  • Esprit “Celebration”
  • Naomi Campbell
  • Puma Woman
  • The Body Shop “Coconut”
  • The Body Shop “Vanilla”

Ik had eerst een geurtje van Celine Dion, de ‘gewone’, zonder extra naam. Die was ook heerlijk, maar is helaas op. Dus die staat niet meer op de foto.

Over iedere pafum voor zich kunnen jullie nog een uitgebreid artikel verwachten.

Wat is jouw favoriete geurtje?

28 Responses to Stash: Parfum

  1. Ann zegt:

    Ik gebruik nu Miss Dior Cherie Eau de toilette: heerlijk fris!

  2. Ik probeer een comment achter te laten….hihi…iets gaat fout?

  3. Oooh hij reageert niet als ik een linkje laat? Mijn favo is, als ik draag, kan er niet zo tegen, Hypnose.

  4. lene zegt:

    Ik vind het potje van christina aquilera zo mooi… maar de geur was niet zo lekker op mn huid😦.
    Ik had toen die van paris hilton maar genomen😀

    • Annigje zegt:

      Dat is jammer.😦 Ik vind het flesje ook mooi. Gelukkig vond ik hem ook erg lekker ruiken op mijn huid.

      Heel lastig vind ik dat altijd bij parfum. Sowieso heeft iedereen een andere voorkeur voor parfums, en dan ruiken ze ook nog eens bij iedereen anders!

      Het geurtje van Paris Hilton ken ik niet.. Ik ben benieuwd!

  5. Alleen die eerste ken ik van geur maar die andere nog niet😀

  6. Beautythings zegt:

    leuke stash! by night is heerlijk!

  7. Wel spijtig dat goedkope geurtjes zo snel vervliegen😦

    • Annigje zegt:

      Hier heb ik gelukkig geen last van. Ik heb wel nog goedkopere parfums liggen en die vervliegen heel snel. Deze heb ik ook niet op mijn stash foto gezet, want ik gebruik ze eigenlijk nooit.

      Deze blijven echt de hele dag hangen. Perfect dus!

  8. Dhini zegt:

    Ik ben gek op parfumes

    Leuk parfumes stash

  9. beitjuh zegt:

    ik ben ook zo een sucker voor geurtjes, af en toe een dure en verder wat goedkopere erdoor werkt prima voor mij😀

  10. Lydia zegt:

    Aah, je hebt al meer dan ik.😉 En welk geurtje wil je nu dan graag hebben, als een van bovenstaande op is?

  11. Pauline zegt:

    Leuke stash! Ik heb die van Naomi Campbell ook weleens gehad, heerlijk😀

  12. Madelon zegt:

    Mijn favorieten zijn The Beat van Burberry en Chance van Chanel. Vooral die van Chanel daar blijf ik altijd weer op terugvallen haha.

  13. Ann zegt:

    Reacties zijn uitgeschakeld bij je post over je nagellak opbergmethode!

  14. Priscilla zegt:

    Mijn favoriete geurtjes zijn Flowerbomb van Viktor & Rolf en BlackXS van Paco Rabanne!

    ‘k Ben trouwens voor ’t eerst op je site en ik vind hem erg leuk!

Geef een reactie

