Haul: Vaseline Moisture Locking Cream

Ik heb heerlijke body creams en body butters, maar er zit overal een overheersende geur aan. Echt heerlijk, mij hoor je niet klagen hoor! Maar soms heb ik geen tijd om het goed in te laten trekken. Wanneer je dan je kleding aantrekt, trekt de geur er helemaal in. Dit wil ik niet. Het wordt ook te overheersend als je nog parfum op wilt doen, dus ik ging op zoek naar een dikke crème die goed hydrateert met een neutrale geur.

Ik ben benieuwd hoe deze gaat bevallen. Jullie kunnen er een review over verwachten als ik hem uitgebreid getest heb!

8 Responses to Haul: Vaseline Moisture Locking Cream

  1. Ann zegt:

    Die heb ik nog niet zien liggen. Ik kijk al uit naar je review.

  2. Lydia zegt:

    Moisture locking, dat klinkt al heel goed.😀

  3. Beautythings zegt:

    Lijkt me erg fijn!

  4. Ik ben benieuwd nr de review!🙂

Geef een reactie

