Haul: Cleansing Face Wipes

Thuis verwijder ik mijn make-up altijd met Babyface van Lush. Dit gaat prima, maar ik vind het wat lastig als ik bij anderen blijf slapen. Ik ga wel eens stappen met vrienden en dan blijf ik daar slapen. Waar ik dan zo’n ontzettende hekel aan heb, is het verwijderen van mijn make-up. Als ik zo laat thuis kom, wil ik gaan slapen, niet gaan poetsen! Maar ik wil de make-up niet op mijn gezicht laten zitten. Ook na een avond stappen wil ik het netjes eraf halen… Wat nu?! 

Ik las regelmatig hoe handig reinigingsdoekjes zijn, dus ik heb ook maar een pakje gekocht bij de Hema. Ik ben voor cleansing face wipes gegaan voor de sensitive skin.

Vanavond ga ik weer ergens anders slapen. Dan neem ik mijn doekjes meteen mee. Als ik ze regelmatig heb gebruikt, kunnen jullie een review verwachten!

4 Responses to Haul: Cleansing Face Wipes

  1. Ann zegt:

    Ziet er superhandig uit!

    Als je ze maar af en toe gebruikt, droogt het pak dan niet uit ondertussen?

    • Annigje zegt:

      Hier ben ik zelf ook bang voor. Er staat wel een houdbaarheidsdatum op, dus ik probeer het voor die tijd op te hebben. Als het goed is zouden ze tot die tijd goed moeten blijven. Ik houd jullie op de hoogte!

  2. drusilla zegt:

    Vind je ze fijn in gebruik of heb je ze nog niet gebruikt? Zelf heb ik altijd last van Hema makeup remover producten😦

Geef een reactie

