Happy 10

Ik ontving deze Happy Tag van SchnuggleAnn en Deb. Hartstikke bedankt meiden, super lief van jullie!

Nu is het de bedoeling om 10 dingen te noemen waar je op dit moment blij van wordt. Ik ga mijn best doen!

  1. Zon. Heerlijk om de zon te zien schijnen. Het ziet er allemaal een stuk vrolijker en gezelliger uit. Heerlijk om te wandelen. En het geeft je meteen een zomers gevoel. Ik kan er ook echt van genieten wanneer ik op het station op de trein sta te wachten, lekker uit de wind en de warmte van de zon op je gezicht!
  2. Ik word blij van kinderen. Ze zijn zo spontaan en onschuldig! Ik vind het geweldig!
  3. Sporten geeft me veel energie en daar word ik dan ook blij van. Ik doe aan verschillende sporten: Kickfun, Xco, Zumba & Body Shape. Ik vind het fijn om alles te geven, zodat je weer met een ‘opgeruimd’ gevoel de sportschool verlaat.
  4. Dansen. Dat is toch wel een grote hobby van me. Ik vind het fijn om zomaar wat te dansen, maar ook om dansles te krijgen, dansen te verzinnen, dansen te oefenen en om dansles te geven aan de kids! En ik kan ook echt genieten van het bekijken van dansen. Zelf zit ik op streetdance en ik geef de kids daar ook les in. Ik houd van heel veel dansstijlen, dus ik ga ook naar allerlei voorstellingen.
    Muziek kan me ook heel blij maken. Ik ben gek op muziek. Wanneer ik aan mijn bureau zit, staat standaard de muziek aan.
  5. Mijn hondje kan zo lief zijn. Dan komt ze om aandacht vragen, wil ze dat ik haar aai en gaat ze alles doen om die aandacht te krijgen. Zo schattig!
  6. Ik ben altijd heel blij wanneer het lukt als ik iets lekkers probeer te koken/bakken. Dat geeft tenminste een tevreden gevoel. Jammie!
  7. Zomervakantie is voor mij de ultieme ontspanning. Lekker 2 weken uitrusten, niks wat moet, genieten van de zon en het heerlijke eten, zwemmen, goede, dikke boeken lezen, heerlijk!
  8. Ik vind het ook fijn om lekker met make-up bezig te zijn. Als ik een feestje heb of een andere speciale gelegenheid, vind ik het heerlijk om er flink wat tijd voor uit te trekken om me helemaal op te tutten. Als het dan een mooi resultaat geeft, ben ik happy.
  9. Feest. Op zo’n moment ben ik gewoon hartstikke vrolijk. Ik vind het zo gezellig om samen met leuke mensen te zijn, leuke muziek, lekker dansen en kletsen. Gezellig!!
  10. Iets gezelligs doen met vrienden of familie, maakt me heel gelukkig. Gewoon een dagje uit, dagje pretpark, naar het restaurant of naar het theater. Het maakt niet uit. Gewoon gezellig samen wat ondernemen.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.

Nu is het mijn beurt om de tag te verspreiden. Ik let er dit keer niet op wie deze tag al heeft ontvangen.
Ik tag Drusilla, Mien, Astrid, Twinxxx, Snow White Glamour, Suzy, Kelly,  Suzanne, Linda.

13 Responses to Happy 10

  1. Wat lief! Ik zal je morgen even linken en mijn Happy 10 erop zetten😀

    Ciao Kelly!

  2. fabangied zegt:

    Yay echt allemaal dingen waar ik ook heel erg blij van word🙂

    • fabangied zegt:

      ehm het is Annigje uit Apeldoorn trouwens🙂
      zit erover te denken een blog te doen,
      maar kon mijn eigen naam niet gebruiken😦

    • Annigje zegt:

      Leuk dat je hier ook een reactie achterlaat! Super leuk als je ook een blog gaat starten! Gewoon doen😉

      Hihi ja en sommige mensen pikken de afkorting ook nog in *kijkt onschuldig*😛

      • fabangied zegt:

        ben nog aan het dubben hoor,
        maar afgelopen weekend vroegen veel me waarom heb jij dan nog geen blog,
        ik uhm weet ik niet, misschien omdat er al zoveel zijn ??

        maar had al eerder reakties achtergelaten hoor,
        maar omdat ik hier geregistreerd ben nu neemt pakt ie deze,
        had liever mijn gewone naam gehad, is wel zo makkelijk😉

      • Annigje zegt:

        Volgens mij moet je wel nog met je gewone naam kunnen reageren. Boven dat reactie-vak staat ‘ingelogd als fabangied.’ Daarnaast staat waarschijnlijk ‘uitloggen’.

        Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar het lijkt me heel leuk als je een blog start!😉

  3. Astrid zegt:

    Hihi leuke dingen & thx voor de tag, maar ik heb deze al gemaakt vorige week ofzo!
    x

  4. Leuk! Ik zet je erbij🙂

  5. Deb zegt:

    Jij doet dus ook aan Zumba, leuk is dat he? Dat vind ik echt nog eens een uitvinding. Van alleen die muziek word ik al vrolijk. Gaaf dat je kinderen les geeft.

    • Annigje zegt:

      Ik vind de andere sporten die ik doe leuker, moet ik eerlijk toegeven, maar het verschilt ook heel erg van wie je les krijgt. En ik ben niet de meest flexibele persoon op aarde, dus ik vind mezelf er echt belachelijk uitzien. Dat speelt ook wel een rol denk ik, haha!😉

      Dansles geven is echt ontzettend leuk! Ik vind het sowieso super om met kinderen te werken, dus dat is een mooie combinatie voor me!

Geef een reactie

