Haul: Oorbellen

Jaren terug kocht ik altijd oorbellen als ik ging winkelen. Je vond overal wel wat leuks. Nu heb ik echt een hele tijd geen oorbellen meer gekocht. Ik ging meer ‘echte’ oorbellen dragen en dan bedoel ik oorbellen die je bij de juwelier haalt en niet in een kleding-/accessoirewinkel.

Nu had ik een tijd terug een nieuw opbergsysteem voor mijn oorbellen gekocht en ik dacht dat ik er heel veel had, dus ik had het maar meteen groots aangepakt. Nu had ik toch nogal wat plek over. En tja.. wat kun je er anders mee doen dan opvullen?

Dus ik ben weer in de rekken gaan snuffelen en ik kwam bij de Kruidvat deze cuties tegen. Ik draag liever hangers dan knopjes. Vaak zie je parels als knopjes, maar dit keer hingen ze onder een schattig steentje. Perfect voor mij! Ik houd wel van glitterige steentjes en pareltjes.

Ik vind ze erg leuk en heb ze al veel gedragen. Ze zien er ook niet zo cheap uit, wat ik een groot pluspunt vind en weet je wat? Ze kosten maar €4,95 per 3 paar! Dat is echt geen geld.

Wat vinden jullie van deze oorbellen? Binnenkort meer over het opbergsysteem!

21 Responses to Haul: Oorbellen

  1. Kizzy-online zegt:

    ‘Class’ voor weinig😉 Vooral de zwarte zijn leuk!

  2. Deb zegt:

    Leuke oorbellen! Ik ben ook gek op pareltjes. Leuke prijs ook!
    By the way…ik heb je getagged!

  3. Ann zegt:

    Ik wil meer horen over het opbergsysteem! Ik heb enkel hangoorbellen en die zitten allemaal samen in een potje en geraken steeds in de knoop😦

  4. lene zegt:

    Leuk opbergsysteem…. ! Ik zit erover na te denken ook zo’n ding te nemen, maar het neems best veel ruimte in beslag..😐

    • Annigje zegt:

      Ja klopt, het kost zeker wat plek. Ik heb er ook een tijdje over nagedacht hoe ik het ging plaatsen. Uiteindelijk heb ik het hele hoekje opnieuw ingericht haha. Binnenkort foto’s!

  5. Snoezepoes zegt:

    Wat een mooie oorbellen, ze zien er inderdaad helemaal niet goedkoop uit, bedankt voor de tip!

  6. Dhini zegt:

    Leuke oorbellen

  7. Myrna zegt:

    Leuke oorbellen, vind ze echt heel schattig!

  8. Daniëlle zegt:

    Wat een mooie oorbellen zeg!
    Ik heb best veel oorbellen, maar vergeet ze vaak in te doen. Moet ik echt weer eens gaan doen.

  9. xibalbablog zegt:

    Die zwarte vind ik mooi!
    Ben ook wel benieuwd naar je rekje. Ik zoek nog steeds iets om mijn oorbellen aan te hangen/op te bergen.

  10. Pingback: Haul: Oorbellen & Armbandje « Annigje's Blog

  11. Lenneke zegt:

    Uhm dat opbergsysteem waar heb je dat van? ik wil het graag nog zien ik doe ook altijd de zelfde in ongeveer en heb er ook echt zat..

  12. Lenneke zegt:

    ik hoor het wel.🙂

Geef een reactie

