Haul: Gosh “Rainbow”

Ineens leek iedereen het over dit lakje te hebben. Ik heb het over een nagellak van Gosh, ‘Rainbow’ genaamd. Wat is er nu zo bijzonder aan dit lakje? Het is geen cream lakje, geen shimmer, het is niet holografisch, het zijn geen glitters… Nee, dit lakje is bijzonder om zijn flakes. In het flesje ziet het er niet zo mooi uit, maar je kunt het over een gekleurde lak aanbrengen voor een speciaal effect.

Ik heb zelf nog geen swatches, maar deze komen online zodra ik ze heb! Ik vind de flakes erg mooi over een zwarte nagellak. Hier is een voorbeeld:

Credits to Parokeets.

Maar ook over felle kleurtjes is ‘Rainbow’ erg mooi! Leuk om mee te experimenteren.

Helaas was dit lakje een limited edition. Het is bij veel filialen van Kruidvat niet meer te vinden. Bij sommige filialen zijn ze nog wel gezien. Soms staan ze nog in de schappen en soms liggen ze in de opruimingsbak. Wie weet ben jij een van de gelukkigen die ze nog kan vinden en anders kom je ze misschien nog tegen op internet. 

Nu heeft Schnuggle wel een artikel geschreven over een goede dupe. Het gaat om Nfu Oh 38, welke je zelfs bij een Nederlandse webshop kunt bestellen. Deze lak is wel wat prijziger dan Gosh lakjes zijn. Nfu Oh bevat 15 ml, kost €7,95 exclusief BTW en er komt €4,95 aan verzendkosten bij.

Nfu Oh heeft nog meer flakes uitgebracht. Ik vind de blauwe (Nfu Oh 40) ook erg mooi!

Heb je nog tips voor mooie combinaties met deze flakes? Laat het hier weten!

14 Responses to Haul: Gosh “Rainbow”

  1. Deb zegt:

    Apart en tegelijkertijd heel mooi zeg! Nog nooit van nagellak gehoord met “flakes”. Ik ben benieuwd of je de nagellak er makkelijk afkrijgt en het er niet af hoeft te bikken zoals bij glitternagellak. Maar dat horen we nog wel van je!

  2. Loyoya zegt:

    Zeker leuk en heel makkelijk te doen. Ook leuk om alleen de tip een kleurtje te geven en dan ook de tip met dit te lakken. Top coatje erover en dan heb je ook een leuk effect.

  3. Maria Andrea zegt:

    onder snow white van gosh of een coral achtig nude kleurtje

  4. Ik heb hem al eens over knalrode nagellak gedaan en dat was ook mooi🙂

  5. Dhini zegt:

    Supermooi die rainbow nagellak
    Echt leuk!

  6. miranda zegt:

    Ziet er mooi uit… met een donkere achtergrond..

  7. Amanda zegt:

    Die heb ik ook🙂 Gekocht voor 25 cent.

  8. Priscilla zegt:

    Dit is een hele goede aankoop! Het is echt een prachtige nagellak en was bij ons meteen uitverkocht en nergens meer te krijgen!

  9. Eva! zegt:

    ik vind hem zoo mooi!

Geef een reactie

