Haul: MAC Mineralize Blush “Gleeful”

Ik heb deze blush over mogen kopen en ik ben er erg blij mee. De kleur is prachtig. Binnenkort zal ik een swatch online plaatsen! En in een look zul je deze blush ook nog wel voorbij zien komen.

Ik vind hem prachtig en ben er enorm blij mee!

Wat is jouw favoriete Mineralize Blush?

17 Responses to Haul: MAC Mineralize Blush “Gleeful”

  1. Pauline zegt:

    Oeh ja die is mooi!

  2. drusilla zegt:

    Mooi, maar hij lijkt me heel erg rood, zelf zou ik voor een meer roze kleur gaan. Ben benieuwd naar je swatch!

    • Annigje zegt:

      Gelukkig lijkt het maar zo.😉 Het is een warme kleur, niet zo rood gelukkig! Ik vind blushes swatchen echt lastig, want de kleuren komen nooit zo goed over, maar ik doe m’n best om nog meer foto’s te schieten!

  3. Hij ziet er wel mooi uit🙂

  4. Deb zegt:

    Wat een mooie warme kleur! Ben benieuwd naar je swatch en looks!

  5. Frauke zegt:

    Mooi kleurtje! x

  6. Samantha zegt:

    wauw hij is prachtig! kan niet wachten op een swatch

  7. Suzanne zegt:

    Ik heb hem ook, prachtig <333

  8. Priscilla zegt:

    Wat een prachtige blush! Ik heb pas geleden zelf ook een minerale blush van MAC aangeschaft met de naam Buddy Up en die is nu al absoluut mijn favoriet (:

Geef een reactie

