Looky Look: She’s A Pirate

Naar aanleiding van het artikeltje over mijn carnaval dit jaar, zal ik jullie laten zien hoe ik eruit zag.

Ik had een smoky eye gemaakt met een gouden eyeliner. Dit was een proefmake-up van de vrijdag voor carnaval. Ik had alleen mijn ogen opgemaakt, maar de mascara ontbrak. Zaterdag had ik ongeveer hetzelfde met mijn ogen gedaan, maar ik had ook nog wat gouden glitters heel licht op mijn ooglid aangebracht. Uiteraard had ik toen ook de rest van mijn gezicht gedaan.

(Hier lijkt de oogschaduw heel erg licht, maar het was heel donker in het echt. Dat is weggevallen door de flits. Op de eerste foto kun je de donkere look beter zien.)

Wat heb ik gebruikt?

Face (niet op de foto’s hierboven)

  • Catrice Coverstick “010 Warm Beige”
  • Catrice Mineral Compact Powder “110 Light Beige”
  • Wet ‘n Wild Blush “Baked Earth”
  • Wet ‘n Wild Blush “Pearlescent Pink”

Eyes

  • MAC Paint Pot “Painterly”
  • NYX Jumbo Eyeshadow Pencil “Slate”
  • 88 palette:
     
  • 26 combo palette:
     
  • Hema Metallic Eyemousse “12 Bronze” (niet op de foto’s hierboven)
  • Gosh Extreme Art Eye Liner “02 Copper”
  • Essence Longlasting Eye Pencil “01 Black Fever”
  • Maybelline Volum’Express Lift-Up (niet op de foto’s hierboven, brrr mascaraloos haha)

Dit was mijn outfit op de dag zelf:

De ‘charmante’ witte pofbroek die ik hieronder droeg viel tot de knie, maar dat is niet te zien op de foto. Ik zeg het er even bij, omdat dit voor een jurkje wel erg kort zou zijn. Maar geen zorgen, er zat gewoon een broek onder!

De foto was wel na het stappen genomen, dus vergeef me dat ik er niet zo fris en fruitig op sta!

17 Responses to Looky Look: She’s A Pirate

  1. Super leuke outfit en make-up!😀

  2. thingsofmakeup zegt:

    Ziet er super leuk uit!

  3. Annigjen zegt:

    Je zag er super uit meid, die outfit maakt het ook helemaal af😀

    • Annigje zegt:

      Dank je wel! Stiekem vind ik het ook wel een erg leuk pakje😉 Piraat is wel niet zo origineel, maar ik wilde zo graag in dat pakje rondlopen haha! Hoe oud ben ik nou? Lol!😉

  4. Laura zegt:

    Heel erg leuk! Ook de carnavals outfit😀

  5. Josephine zegt:

    Wauw superleuke outfit! En je make-up is echt lovely!

  6. Deb zegt:

    Wat zie je er cute uit als piraat😉
    Mooie look, staat mooi bij je bruine ogen

  7. Wat een leuke combinatie van ”piraat” en make-up🙂 !
    Zou je misschien de volgende keer ook een foto met je oog dicht willen maken? Het ziet er namelijk erg mooi uit!

  8. drusilla zegt:

    Leuke outfit en mooie makeup, jammer dat je er niet zo lang van hebt kunnen genieten.

  9. Lieke zegt:

    Leuke piraat ben je geweest🙂

Geef een reactie

