China Glaze Poolside (Summer 2010)

China Glaze brengt deze zomer 6 neonkleurtjes uit, die vallen onder de Poolside Collection.

 

Deze collectie bestaat uit de volgende 6 kleurtjes:

  • Pool Party
  • Flip Flop Fantasy
  • Sun Worshiper
  • Yellow Polka Dot Bikini
  • Kiwi Coolada
  • Towel Boy Toy

Bottle pictures:

China Glaze & Scrangie hebben er mooie swatches van gemaakt. Ik heb ze in een mini-collage bij elkaar gezet voor een overzichtje:

Credits to: Temptalia & China Glaze & Scrangie for the pictures.

Ik ben vooral geïnteresseerd in Pool Party, Flip Flop Fantasy, Kiwi Coolada en Towel Boy Toy.

Welke nagellakjes van deze collectie heb je of zou je nog graag willen hebben?

13 Responses to China Glaze Poolside (Summer 2010)

  1. Dhini zegt:

    love them all
    lekker summer kleuren

  2. Ik vind ze er eigenlijk allemaal leuk uitzien🙂

  3. drusilla zegt:

    Leuke kleuren maar ik vind ze niet erg bijzonder. Ik laat deze collectie aan me voorbij gaan🙂

  4. Pien zegt:

    Ik vind Flip Flop Fantasy leuk, verder vind ik deze collectie niet zo bijzonder.

  5. Loyoya zegt:

    Wat een prachtige kleurtjes!

  6. Chayenne zegt:

    Kiwi Coolada & Towel Boy Toy, lijken me wel wat!

  7. Suzanne zegt:

    Wil ze allemaal! :p

Geef een reactie

