Looky Look: Minted Rose

Eindelijk weer eens een look van mij. Met de sneeuw en de regen had ik niet zo’n zin om een hele oogmake-up op te brengen, want het zou al lang verdwenen zijn voordat ik op de uni aan zou komen. Maar ik heb nu weer een nieuwe look gemaakt bij mijn shirt en sjaaltje. Deze hebben een aparte mintkleur, en dat heb ik ook gebruikt op mijn ogen.

Mijn lippen lijken op de foto erg fel roze/rood, maar dat komt door de flits. Het heeft me wel geïnspireerd tot de naam ‘Minted Rose’.

Wat heb ik gebruikt?

Face

  • Wet ’n Wild Blush “Naive”

Eyes

  • MAC Paint Pot “Painterly”
  • 88 palette matte:
  • MAC Fluidline “Blacktrack”
  • Maybelline Volum’Express Lift-Up

Lips

  • Vaseline

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden!

20 Responses to Looky Look: Minted Rose

  1. Annigjen zegt:

    Een hele mooie look weer en die Blush staat je werkelijk super😀
    heel fris zo😉

  2. Dhini zegt:

    Mooie look
    Staat mooi bij jou!

  3. Laura zegt:

    Heel erg leuk, staat je mooi :)!

  4. Nikki zegt:

    Oh wow ik vind je lippen juist heel mooi! En de blush staat je inderdaad heel mooi lekker fris🙂

  5. Maaike zegt:

    Ziet er heel goed uit🙂 fijn gemaakt

  6. thingsofmakeup zegt:

    Erg mooi! die blush staat er ook echt super bij🙂

  7. Deb zegt:

    Mooie frisse look!

  8. Staat je mooi! Blijf nog steeds blauwe oogschaduw zo mooi vinden.. hihi weet niet waarom!

    • Annigje zegt:

      Haha ik weet ook niet.. heb het nu herontdekt. Ik dacht altijd dat het echt niet mooi was bij bruine ogen, maar ik gebruik het nu eigenlijk steeds vaker. Een keer wat anders dan alle warme kleuren die ik gebruik!

Geef een reactie

