China Glaze Up & Away (Spring 2010)

China Glaze houdt zich in 2010 niet met nude kleuren bezig. De nieuwe collecties van China Glaze zijn in één woord kleurrijk! In dit artikeltje wil ik de kleurtjes voor het voorjaar laten zien.

De spring collection van 2010 heet ‘Up & Away’.

Deze collectie bevat 12 kleurtjes, die variëren van pasteltinten tot de wat fellere kleurtjes:

  • Grape Pop
  • Sugar High
  • Something Sweet
  • Light As Air
  • Heli-Yum
  • Flyin’ High
  • Four Leaf Clover
  • Re-Fresh Mint
  • Peachy Keen
  • High Hopes
  • Happy Go Lucky
  • Lemon Fizz

China Glaze heeft er mooie swatches van gemaakt. Ik heb ze in een mini-collage bij elkaar gezet voor een overzichtje:

Credits to: Temptalia & China Glaze for the pictures.

Houd je niet zo van pastel? Dan is de ‘summer collection’ van China Glaze misschien meer wat voor jou. Binnenkort meer hierover!

Deze lakjes zijn nu te vinden op Ebay!

Ik ben vooral geïnteresseerd in Peachy Keen & High Hopes. Ik heb al een aantal soortgelijke kleurtjes, dus ik weet niet zeker of ik ze ga bestellen.

Welke nagellakjes van deze collectie heb je of zou je nog graag willen hebben?

15 Responses to China Glaze Up & Away (Spring 2010)

  1. drusilla zegt:

    Leuke kleurtjes maar het is niet zo aan mij besteed. We leuke vrolijke kleurtjes😀

    Even iets anders: ik heb je genomineerd voor de “Beautiful Blogger Award”. Hier kan je het terug lezen: http://mykindamakeup.blogspot.com/2010/01/beautiful-blogger-award.html

    • Annigje zegt:

      Ik vind het ook niet helemaal iets voor mij. De kleuren die ik dan wel mooi vind, daarvan heb ik toch wel redelijke dupes volgens mij.

      Thanks voor de nominatie! Lief!!

  2. linsey zegt:

    wauw leuke collectie !

  3. Manon zegt:

    Ik vind die Four Leaf Clover toch wel erg mooi!

  4. Pauline zegt:

    Something Sweet en Lemon Fizz vind ik prachtig!

  5. Beautyblush zegt:

    Ik hou juist van Pastell! Ik zie er mooie bij zitten zoals: 2,3,6,8,9 en de laatste erg mooie kleuren *kwijl* haha!

    Liefs Kelly.

Geef een reactie

