Haul: Catrice Nude Sensation & Vaseline

Gisteren vond ik dan eindelijk de Nude Sensation van Catrice in de Kruidvat bij mij in het dorp. Alles lag er nog, geen een product ontbrak! Blush 01 Coral Pink was de bij de andere Kruidvat waar ik was geweest uitverkocht, dus die heb ik nu gekocht.

Vaseline Lip Therapy vind ik een erg fijn product. Overal liggen mijn tinnetjes, zodat ik kan smeren wanneer dat nodig is. Nu geldt er een actie 1 + 1 gratis bij de Kruidvat, dus dat is weer mooi meegenomen! Een tinnetje kost €1,99. En nu dus 2 voor die prijs, dat is echt geen geld.

Het is geen grote shoplog dit keer, maar ik wilde het toch eventjes laten zien.

Wil je zien wat ik nog meer van de Catrice Nude Sensation collectie heb gekocht? Kijk dan hier!

17 Responses to Haul: Catrice Nude Sensation & Vaseline

  1. drusilla zegt:

    Leuk dat je toch nog alles hebt kunnen bemachtigen😀

  2. thingsofmakeup zegt:

    catrice nude senstation is liefdeee(L)

  3. Lydia zegt:

    Leuke korting zeg.🙂 Inderdaad geen geld. En hoera voor Catrice Nude Sensation! Gelukkig ligt ‘ie eindelijk in de winkel.😀

  4. Milou zegt:

    Leuke spulletjes!

  5. Dhini zegt:

    Ben gek op kortingen😀

  6. Ik ben daarnet in het Kruidvat van de Veldstraat in Gent gaan kijken en er lagen alleen nog testers :O
    Ik ga dus morgen ook eens een locatie proberen waar er volgens mij nog veel kan overschieten :p

  7. Samantha zegt:

    oh ga maar even kijken voor de vaseline vandeweek!

  8. celeste zegt:

    Vaseline is altijd fijn voor in de winter

  9. danielle zegt:

    ik ben ook echt gek op die vaseline, Ik heb volgens mij in elke tas wel zo’n ding zitten.

Geef een reactie

