Nude Nagellak

Nude Nagellak wordt een trend dit voorjaar. Aangezien ik zelf groot fan ben van de O.P.I nagellakjes, heb ik een aantal nude lakjes van dit merk op een rijtje gezet. Er zitten lichte kleurtjes bij, maar ook wat donkerdere. Sommige zijn beige, andere neigen meer naar roze. Kijk maar mee!

O.P.I – Get Me To The Taj On Time

O.P.I – Dulce de Leche   

O.P.I – Malaysian Mist  

O.P.I – Samoan Sand

O.P.I – Tickle My France-Y?

O.P.I – Barefoot in Barcelona

O.P.I – Over The Taupe

   

O.P.I – Kreme de la Kremlin 

O.P.I – Baguette Me Not

 


Nog even een vergelijking tussen Kreme De La Kremlin & Baguette Me not:

Deze mooie swatches komen van: Scrangie & All Lacquered Up & LextardPolish Me Happy & MezzamyShew & OnlyLady

Ik heb zelf:

  • O.P.I – Get Me To The Taj On Time
  • O.P.I – Tickle My France-Y?
  • O.P.I – Over The Taupe
  • O.P.I – Kreme de la Kremlin

Op mijn wishlist staan:

  • O.P.I – Samoan Sand
  • O.P.I – Barefoot in Barcelona
  • O.P.I – Baguette Me Not

Ik kijk erg uit naar het voorjaar. Ik heb het wel weer gehad met al het winterse en ik ben toe aan andere nagellak-kleurtjes!

Welke nude lakjes hebben jullie? En welke heb je op je wishlist staan? Ik ben benieuwd!

11 Responses to Nude Nagellak

  1. Van OPI heb ik zelf nog Hopelessly In Love ook een heel mooi lakje:) Zal er binnenkort swatches van op mijn blog zetten.
    Bedankt trouwens voor een paar goede nieuwe nagellakblogs om te volgen😉

  2. thingsofmakeup zegt:

    Ik hou van opi lakjes ! zo mooi🙂

  3. Deb zegt:

    Ik heb maar 1 nude lakje en die is van ESSIE “not just a pretty face”. Ik vind hem niet zo mooi omdat je de ribbeltjes van mijn nagelbed er doorheen ziet. Hij dekt gewoon niet zo goed. Tenzij je 3-4 lagen aanbrengt, maar dat gaat me te ver. 2 zou genoeg moeten zijn vind ik. Misschien dekken de nude lakjes van OPI beter.

    • Annigje zegt:

      Ik houd daar ook niet van als ze sheer blijven. Het ligt denk ik ook erg aan de kleur. De lakjes van OPI die ik heb, die dekken wel goed. Bij lichte kleuren breng ik een iets dikkere laag in een keer aan. Dan wordt het mooier, vind ik. Met een sneldrogende top coat is het geen probleem. Hierover binnenkort meer.😉

  4. Suzanne zegt:

    Ik heb alleen ‘Rock Candy’ van Essie als nude lakje (die is ook onwijs sheer) maar nude lakjes zijn niets voor mij.

    Van diegene die je hebt gepost vind ik Over De Taupe wel oke!

    • Annigje zegt:

      Daar kan ik me wel iets bij indenken. Als ik aan jouw nagels denk, denk ik meteen aan kleurtjes, zo fel mogelijk en glitters haha.😉

      Over The Taupe is een erg mooie kleur!

  5. Mien zegt:

    Ik ben zelf niet zo van deze trend. Over The Taupe ziet er trouwens wel erg mooi uit, maar dat is, zeker met mijn huidskleur verre van nude, haha! Ik heb wel een aantal zachte lakjes, altijd handig voor bepaalde gelegenheden. Mijn favoriete is er een van MAC: Silkwing. Die is ook sheer maar geeft me daardoor heel simpel een frenchmanicure-achtige look.

    • Annigje zegt:

      Bij jou horen kleurtjes nou eenmaal.😉

      Over The Taupe is erg mooi, maar niet echt nude inderdaad. Maar het past wel leuk in dit rijtje van lichte naar donkerdere kleurtjes. Chanel brengt ook een nieuwe nagellak uit in het voorjaar, en die kleur komt er dicht in de buurt van Over The Taupe!

  6. Marjolein zegt:

    waar zijn deze nagellakken van O.P.I. te koop en hoeveel kosten ze?

Geef een reactie

